کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر مدرسه علمیه مجتهده امین:

سلسله جلسات مجازی نهج البلاغه در مسیر زندگی برگزار می شود

خبرگزاری مهر , 20 آذر 1399 ساعت 19:54

مدیر مدرسه علمیه مجتهده امین وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی از برگزاری سلسله جلسات نهج البلاغه در مسیر زندگی با هدف ترویج گفتمان نهج البلاغه به همت این مدرسه خبر داد.


به گزارش قم نیوز ناهید قاسم پور صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه کتاب شریف نهج‌البلاغه به عنوان گنجینه‌ای گرانبها برای همه انسان‌ها در همه دوران قابل استفاده بوده است و انسان‌ها می‌توانند با رهنمودهای ارزشمند آن به رشد و کمال معنوی دست پیدا کنند، گفت: کلام گوهر بار امیرالمومنین علی (ع) می‌تواند علاج دردها و راهگشای بسیاری از مشکلات باشد و لازم است که بیش از پیش به نهج‌البلاغه و محتوای عمیق و انسان‌ساز آن توجه شود.

مدیر مدرسه علمیه مجتهده امین دفتر تبلیغات اسلامی توجه به ضرورت تهذیب و تزکیه به همراه تحصیل علم و نیاز و علاقه طلاب به شرکت در جلسات اخلاق به صورت مستمر و سلسله وار را ضروری دانست و افزود: حضور مستمر در جلسات اخلاق با حضور و ارائه خانم عصمت همتی «دکترای فلسفه و کلام اسلامی و عضو هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان»، سلسله جلسات نهج‌البلاغه در مسیر زندگی با هدف ترویج گفتمان نهج‌البلاغه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: طلاب و عموم علاقه مندان می‌توانند روزهای دوشنبه ساعت ۹ صبح از طریق نشانی dte.bz/amin۱ در سلسله جلسات نهج‌البلاغه در مسیر زندگی، شرکت نمایند.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 93211

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/93211/سلسله-جلسات-مجازی-نهج-البلاغه-مسیر-زندگی-برگزار-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir