قم نيوز : فرمانده انتظامی استان قم از آغاز طرح زمستانه ترافیکی پلیس راه در ۳ نقطه از محور‌های مواصلاتی قم خبر داد.
آغاز طرح زمستانه ترافیکی پلیس راه استان قم
آغاز طرح زمستانه ترافیکی پلیس راه استان قم
به گزارش قم نیوز سردار میر فیضی فرمانده انتظامی استان قم با توجه به آغاز فصل سرما و تغییر شرایط جوی گفت: طرح زمستانه ترافیکی پلیس راه استان قم به صورت ۲۴ ساعته با حضور ۴۵ تیم ثابت و سیار در ۳ نقطه از  محور‌های حادثه خیز و برف گیر در محورهای مواصلاتی  استان آغاز شده است. 

او افزود:یکی از اهداف این طرح ، مدیریت ترافیکی هنگام وقوع حوادث و رسیدگی به تصادفات و کمک به مصدومان و در راه ماندگان با همکاری دستگاه‌های خدمت رسان است.

سردار میرفیضی  با اشاره به آمادگی کامل نیرو‌های امدادی از جمله سازمان آتش نشانی، راهداری، هلال احمر، اورژانس، شهرداری، سازمان اتومبیل رانی و گردشگری در کنار پلیس برای اجرای طرح زمستانه ترافیکی بیان کرد: نیرو‌های خدماتی و امدادی با حداکثر توان آماده ارائه خدمات در زمستان به هموطنان در طول محور‌های مواصلاتی استان هستند.

این مقام انتظامی با بیان این که استان قم نقطه اتصال ۱۷ استان کشور است،گفت: بی تردید حضور پلیس و دیگر دستگاه‌های امدادی در سطح جاده ها، تاثیر بسزایی در کاهش تلفات و خسارات ناشی از حوادث رانندگی دارد و نیروی انتظامی در این طرح نیز به مانند سال‌های گذشته و با افزایش تیم‌های گشتی پلیس در محور‌های مختلف مواصلاتی استان قم، تأمین امنیت مردم را که مهم ترین وظیفه پلیس است، با جدیت تمام دنبال خواهد کرد.

او با اشاره به این که طرح زمستانه ترافیکی استان قم از ۲۰ آذر آغاز شده است  و تا ۲۰ اسفند ماه امسال ادامه دارد از مردم خواست حتی المقدور با توجه به شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح ممنوعیت تردد سراسری، از سفر‌های غیر ضروری پرهیز کنند.

انتهای پیام  106
https://qomnews.ir/vdcizra3.t1ap52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما