قم نيوز : نماینده مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی گفت: به اعتقاد بنده شهادت شهید فخری زاده مقدمه پرده برداری از یک جریان نفوذ در کشور و ریشه یابی این ماجرا شد.
ثمره خون شهید فخری زاده پرده برداری از یک جریان نفوذ در کشور بود
ثمره خون شهید فخری زاده پرده برداری از یک جریان نفوذ در کشور بود
به گزارش قم نیوز علیرضا زاکانی در دیدار با با خانواده شهید فخری زاده ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده این شهید والامقام شهادت شهید فخری زاده را مقدمه‌ای برای پرده برداری از جریان نفوذ دانست و گفت: به اعتقاد بنده شهادت شهید فخری زاده مقدمه پرده برداری از یک جریان نفوذ در کشور و ریشه یابی این ماجرا شد. بنده یقین داشتم به اینکه اگر خون پر برکت این شهید نبود امکان نداشت این اتفاق بیفتد.

وی با تاکید بر عزم جدی مجلس در مواجهه با آمریکا بیان کرد: ما در مجلس تکلیف جاسوس‌ها را مشخص کرده و امریکا را به عنوان کشور متخاصم معرفی خواهیم کرد.

در این دیدار فرزند شهید فخری زاده ضمن تقدیر از حضور دکتر زاکانی با گلایه از بی اخلاقی‌های اخیر نسبت به این شهید بزرگوار بیان کرد:  بی اخلاقی ها و بی تقوایی هایی شاهد بودیم که پدر شهید ما را داشتند به عنوان یک دانشمند برجامی معرفی می کردند که این واقعیت نداشت.

وی اضافه کرد: با این ترور دشمن از بزرگ‌ترین مخالف های برجام را از میان برداشت، پدر همیشه میگفت گرگ تا وقتی گرگ باشد صحبت‌کردن ‌با او اشتباه است.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcepw8o.jh8xni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما