دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب : 93308

بسکتبال ایران باید قدردان حضور شیمیدر در لیگ برتر باشد

قم نيوز : بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر قم گفت:‌ خدا را شکر از لحاظ بدنی و فنی آنگونه که باید با تیم منطبق باشم آماده هستم، انشاءالله بازی‌ها زودتر آغاز شود تا از پشت‌سر هم تمرین کردن خارج شویم.
بسکتبال ایران باید قدردان حضور شیمیدر در لیگ برتر باشد
بسکتبال ایران باید قدردان حضور شیمیدر در لیگ برتر باشد
به گزارش قم نیوز وحید حاجیان بازیکن شیمیدر قم اظهار کرد: در مرحله قبل فقط مقابل نیروی زمینی بازی کردم و با صلاحدید کادر فنی در بازی با آینده‌سازان به میدان نرفتم، هر دو بازی برای ما ساده بود و فکر می‌کنم بعد از تعطیلی طولانی مدت لیگ برای یک شروع موفق، نتایج خوبی مقابل دو حریف گرفتیم.

شیمیدر به خاطر مدیریتی که دارد‏، جزو مدعیان قهرمانی است
بازیکن با تجربه تیم بسکتبال شیمیدر قم راجع به عملکرد خود در تنها مسابقه‌ای که در مرحله قبل به میدان رفت، عنوان کرد: من همیشه از خودم توقع زیادی دارم و سعی می‌کنم همواره بیشترین تلاش را انجام دهم و برای تیمم بهترین عملکرد را ارائه کنم، در مرحله بعد حتما آماده‌تر بازی خواهم کرد.

وی در خصوص شیمیدر و پیش‌بینی‌اش از جایگاه این تیم در فصل جاری لیگ برتر بسکتبال بیان کرد: چه امسال که ما در خدمت این تیم هستیم و چه سال‌های قبل که بازیکنان بزرگی در این تیم حضور داشته‌اند، شیمیدر به خاطر مدیریتی که دارد همیشه جزو مدعیان قهرمانی بوده و کادر و نفرات خوبی داشته،‌ قطعا امسال هم جزو مدعیان است.

رقابت اصلی در گروه 2 بین شیمیدر، مهرام و ذوب‌آهن است
حاجیان ابراز کرد: پیش‌بینی کردن بازی‌ها کار واقعا سختی است، با احترام به تمام تیم‌های حاضر در گروه دوم، به نظر من در این گروه رقابت اصلی بین سه تیم شیمیدر، مهرام و ذوب‌آهن است و تیمی که در این مرحله جایگاه بهتری کسب کند، در پلی‌آف شانس بیشتری برای رفتن به مرحله بالاتر و فینال لیگ را دارد.

وی با بیان اینکه حدود 15 سال است که در لیگ برتر بازی می‌کند، اضافه کرد: ‌سابقه بازی در تیم‌های مختلف مانند پتروشیمی بندر امام، مهرام تهران، پالایش نفت آبادان، توزین الکتریک کاشان و ... را دارم و امسال برای نخستین‌بار فرصت بازی در شیمیدر را پیدا کرده‌ام.

 شیمیدر بازیکنان با تجربه و جوانان مستعدی دارد
حاجیان خاطرنشان کرد: تیم ما خیلی از نظر فنی واخلاقی در سطح بالا قرار دارد، بازیکنان با تجربه و جوانان با ادب و مستعدی دارد که همگی جزو بازیکنان خوب بسکتبال ایران هستند، در واقع مهمترین دلیل نتیجه گرفتن یک تیم علاوه بر مباحث فنی، رابطه خوب کادر و بازیکنان است که خوشبختانه در شیمیدر اینگونه است.

وی حمایت شرکت شیمیدر از رشته بسکتبال را شایسته قدردانی دانست و تصریح کرد: واقعا در این اوضاع اقتصادی کسی نمی‌آید اینگونه هزینه کند، اما آقای هنریک درغوکاسیان واقعا عاشق بسکتبال است که در این رشته سرمایه‌گذاری کرده و ما هم از ایشان ممنون هستیم.

حاجیان افزود: همین که در شیمیدر فرصتی فراهم شده تا بازیکنان جوان و آینده‌دار در کنار چهره‌های مطرح بسکتبال ایران رشد کنند، یک خدمت بزرگ به بسکتبال است که در نهایت به پشتیبانی از تیم ملی و توسعه این رشته منجر می‌شود، پس باید بسکتبال ایران و اهالی این رشته قدردان حضور شیمیدر و شخصیتی همچون هنریک درغوکاسیان در بسکتبال باشند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcc41qo.2bq1x8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما