قم نيوز : جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت: با اجرای طرح فتح فرماندهی انتظامی استان ۱۷۹ متهم حوزه آسیب‌های اجتماعی در دام قانون گرفتار شدند.
۱۷۹ نفر از اراذل و اوباش قم در دام قانون گرفتار شدند
۱۷۹ نفر از اراذل و اوباش قم در دام قانون گرفتار شدند
به گزارش قم نیوز سرهنگ بهادر اسماعیلی جانشین فرماندهی انتظامی استان قم بابیان اینکه این طرح در سه روز گذشته در سطح شهر قم اجراشده است گفت: ۱۷۹ تن از اراذل و اوباش، سارقان، محکومان و متهمان متواری و فروشندگان مواد مخدر بازداشت و برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی ارجاع شدند.

سرهنگ اسماعیلی با اشاره به اینکه در این مرحله از طرح فتح علاوه بر دستگیری مجرمان، متهمان و فروشندگان مواد مخدر و اراذل و اوباش ۳ قبضه سلاح جنگی، ۲۸ قبضه چاقو و شمشیر نیز کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم از ادامه اجرای طرح فتح تا پایان سال در استان قم خبر داد و گفت: با هدف ارتقا امنیت و برخورد با محکومان و متهمان متواری، اراذل و اوباش، خرده فروشان مواد مخدر، سارقین است.

سرهنگ اسماعیلی بر همکاری مردم برای ارتقا امنیت اجتماعی تاکید کرد و گفت: مردم در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را با شماره ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

او افزود: نیروی انتظامی با بسیج تمام امکانات و نیرو‌ها طرح فتح را با هدف ارتقا نظم و امنیت جامعه اجرایی می‌کند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم هشداری هم به مخلان نظم و امنیت جامعه داد و گفت: پلیس مقتدرانه با اخلالگران نظم و امنیت جامعه به شدت برخورد می‌کند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdceox8o.jh8xzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما