قم نيوز : شهرداری قم برای انتشار حدود یک هزار میلیارد تومان اوراق مالی اسلامی از شورای اسلامی شهر مجوّز گرفت.
مجوّز شورای شهر قم برای انتشار هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت
مجوّز شورای شهر قم برای انتشار هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت
به گزارش قم نیوز انتشار 650 میلیارد تومان اوراق مالی اسلامی طرح های بازآفرینی شهری بافت پیرامون حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) در سال 1399 بخشی از این مجوّز است که جزئیات آن در زمان مقتضی اعلام خواهد شد.

همچنین دو فوریت انتشار اوراق مالی اسلامی به ارزش 300 میلیارد تومان برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی قم نیز از دیگر مصوّبات نشست علنی رسمی امروز شورای اسلامی شهر بود.

اعضای شورا در نشست امروز خود، لایحه تفویض اختیار به شهردار قم درباره تصمیم گیری بخشودگی اجاره بهای ماهیانه قراردادهای سرمایه گذاری متأثر از شرایط کرونا را نیز به تصویب رساندند.

این بخشودگی تا سقف ماهیانه یک میلیارد ریال خواهد بود.

همچنین احداث پاسگاه پلیس راهور در منطقه شش شهرداری قم و تأمین بخشی از تجهیزات این مرکز جمعا به ارزش حدود یک میلیارد تومان از دیگر مصوّبات امروز نشست شورای اسلامی شهر قم بود.

در این نشست گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و امور سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قم درباره تفریغ بودجه سال 98 سازمان میادین میوه و تره بار نیز قرائت شد و به تصویب رسید.

در این باره مجید اخوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و امور سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: سازمان میادین شهرداری علاوه بر بحث میدان میوه و تره بار، مأموریت های مهمی مانند شهرک صنوف، شهرک خودرویی، مدیریت سی ان جی ها و تملک میدان شهید مطهری شهر را بر عهده دارد و بودجه مصوّب این سازمان در سال 1398، حدود 30 میلیارد تومان بود که تفریغ بودجه نشان از وصولی حدود 35 میلیارد تومان و هزینه ای کمتر از این مقدار است.

اخوان در ادامه این نشست لایحه اخذ مجوز کاهش صددرصدی عوارض صدور پروانه ساختمانی به استثنای عوارض حق پارکینگ شرکت تعاونی مسکن کارکنان مطبوعات استان را نیز قرائت کرد که این لایحه به تأیید اعضای شورا نرسید و تصویب نشد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcf1md1.w6dm0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما