سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب : 93354

پذیرایی فردوس قم از کراپ الوند در آغاز لیگ برتر فوتسال

قم نيوز : تیم فوتسال فردوس قم در نخستین گام از دوره جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر 26 آذر در قم از کراپ الوند پذیرایی می‌کند.
پذیرایی فردوس قم از کراپ الوند در آغاز لیگ برتر فوتسال
پذیرایی فردوس قم از کراپ الوند در آغاز لیگ برتر فوتسال
به گزارش قم نیوز کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران قضاوت‌‌کننده دیدار تیم‌های فوتسال فردوس قم و کراپ الوند در هفته نخست مسابقات بیست و دومین دوره لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور را معرفی کرد تا فردوس در تلاش برای کسب نخستین برد این فصل و نخستین پیروزی خود در خانه برابر رقیب قزوینی صف‌آرایی کند.

در حالی که نخستین هفته از دور رفت مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر چهارشنبه 26 آذر ماه با برگزاری چند بازی در شهرهای مختلف برگزار می‌شود، تیم فوتسال فردوس قم در نخستین دیدار خانگی خود مقابل تیم فوتسال کراپ الوند قرار می‌گیرد.

دیدار فردوس قم و کراپ الوند از نخستین هفته لیگ بر‌تر فوتسال از ساعت 15:30 دقیقه به میزبانی نماینده قم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان این شهر برگزار می‌شود و این در حالی است که قضاوت این مسابقه را ابراهیم مهرابی افشار به عنوان داور اول بر عهده دارد.

داور اول این مسابقه حساس بین تیم‌های مدعی بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را محمد داودپور به عنوان داور دوم همراهی می‌کند، همچنین وحید سلیمانی به عنوان داور ذخیره انجام وظیفه خواهد کرد و مجید فراهانی به عنوان وقت‌نگهدار دیگر عضو تیم داوری این مسابقه معرفی شده است.

در فصل گذشته رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم فوتسال فردوس قم ابتدا با هدایت سیدمحمدی غیاثی، از هفته دهم به سرمربیگری محسن حسن‌زاده و از هفته نوزدهم با حضور سیدوحید غیاثی به مصاف حریفان رفت و در مجموع به پلی‌آف رفت اما در همان مرحله نخست پلی‌آف به مس سونگون باخت و حذف شد.

این در حالی است که تیم فوتسال کراپ الوند با درخشش در لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور مجوز صعود به لیگ برتر را کسب کرد و برای نخستین‌بار در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی فوتسال ایران به میدان می‌رود، تیمی که البته به واسطه برخورداری از توان مالی بالا، تیمی مدعی در لیگ امسال به شمار می‌رود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdos0n.yt0sk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما