چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب : 93380

هجمه به دستگاه قضا نباید در برخورد با مجرمان تأثیر داشته باشد

قم نيوز : تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: در اینکه عده‌ای در صدد تخریب دستگاه قضایی هستند و آبادی خودشان را در نابودی آن می‌دانند شکی نیست ولی این هجمه ها نباید برخورد مسؤولان قضایی با افراد متخلف به ویژه متخلفان کلان را مورد تأثیر قرار دهد.
هجمه به دستگاه قضا نباید در برخورد با مجرمان تأثیر داشته باشد
هجمه به دستگاه قضا نباید در برخورد با مجرمان تأثیر داشته باشد
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین علی مظفری، رئیس کل دادگستری استان و جمعی از مسؤولان ارشد دستگاه قضایی قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با تشکر از زحمات دستگاه قضا خدمت در قم را به عنوان حرم اهل بیت(س) کار بسیار پر ارزشی و خطیری دانست.

وی افزود: علاوه بر این که قم حرم اهل بیت علیهم السلام است، متصل به حوزه علمیه، مراجع عظام و خاستگاه انقلاب اسلامی نیز است و این عناوین که شهرهای دیگر فاقد آن هستند باعث می‌شود کار اینجا را خیلی پر اهمیت و سخت کند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) ابراز کرد: در اینکه عده‌ای در صدد تخریب دستگاه قضایی هستند و آبادی خودشان را در نابودی آن می‌دانند شکی نیست ولی این هجمه ها نباید برخورد شما و دیگران مسؤولان قضایی با افراد متخلف به ویژه متخلفان کلان را مورد تأثیر قرار دهد.

وی با اشاره به محرومیت قضات نسبت به برخی از فعالیت‌های عمومی در جامعه گفت: در کنار محرومیت‌هایی که در جهاتی برای شما وجود دارد، محترم بودن در جامعه هم برای شما وجود دارد و خداوند برای شما مقام عالی قائل است.

آیت الله سعیدی با اشاره به بحث مهاجرت زیاد به شهر قم، لزوم برنامه ریزی دقیق در خصوص این افراد را خواستار شد و افزود: منظور از مهاجرین افرادی هستند که نه تنها بر شرافت قم نمی‌افزایند بلکه از طهارت و ارزش قم هم می‌کاهند و مثال بارز این افراد همین شخص مجرمی است که افرادی را در قم به گروگان گرفت و باعث رعب و وحشت مردم شد.

نماینده ولی فقیه در استان قم در بخش دیگری از سخنان خود، خاطرنشان کرد: با توجه به فعالیت‌های گسترده دستگاه قضا باید فعالیت‌های رسانه‌ای و گزارش دهی به مردم بیشتر شود تا هم مردم در جریان قاطعیت شما در برخورد با مجرمین قرار گیرند و هم پل ارتباطی بین مردم و شما ایجاد شود که می‌تواند خیلی کارساز باشد زیرا مردم به شما نیاز دارند و بخشی از امنیت مردم دست شما است.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdccx1qo.2bq148laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما