قم نيوز : رئیس قوه‌قضائیه با بیان اینکه "نقش علما و روحانیون در رصد مسائل مهم جامعه بسیار ارزشمند است" گفت: پاسخگویی به شبهات و مسائل مردم سبب تعمیق باور دینی و کاهش انحرافات می‌شود.
آیت‌الله رئیسی: پاسخگویی به شبهات و مسائل مردم سبب کاهش انحرافات می‌شود
آیت‌الله رئیسی: پاسخگویی به شبهات و مسائل مردم سبب کاهش انحرافات می‌شود
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی امروز در بازدید از دستاورد‌های 10 ساله دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب همیشه مشوق ما بوده‌اند تا کشور را قوی‌تر کنیم.

وی روحانیون خوش‌فکر را دیده‌بانان بیدار جامعه معرفی کرد و از آن‌ها خواست برای ارائه بهترین راهکارها برای حل مشکلات، در کنار دانش و مطالعه، به بینش و کار میدانی نیز توجه داشته باشند.

رئیس قوه قضائیه بیان کرد: امروز مسائل مهمی مانند اخلاق، خانواده و سبک زندگی در جامعه مطرح است که مباحث نرم‌افزاری دفتر تبلیغات می‌تواند به سازوکار‌هایی برای اجرا تبدیل شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، تولید علم در دفتر تبلیغات اسلامی را موردتوجه قرارداد و عنوان کرد: در این زمینه کار‌های نو ارائه‌شده است که حوزه علمیه باید آن اندیشه‌ها را خوب پرورش دهد، شناخت مسئله، تشخیص اولویت‌ها و رسیدن به راه حل مشکلات جامعه بسیار مهم است که دفتر تبلیغات اسلامی در 10 سال اخیر گام‌های خوب و هدفمندی در این زمینه برداشته است.

وی با بیان اینکه امروز دفتر تبلیغات اسلامی نماد روشنفکری در حوزه است، افزود: روشنفکر حقیقی برخلاف نظر برخی که پیروی از اندیشه‌های غربی را روشنفکری می‌دانند کسی است که جامعه و مسائل آن را خوب بشناسد، نقش خود را بشناسد و به‌درستی ایفای نقش کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: فعالیت‌های ارائه‌شده توسط دفتر تبلیغات اسلامی نشان می‌دهد در زمینه شناخت مسائل، ارائه راهکار‌ها و تشخیص اولویت‌ها خوب عمل شده است.

آیت‌الله رئیسی بر لزوم معرفی هر چه بیشتر دفتر تبلیغات اسلامی به‌ویژه بخش پاسخ به شبهات و سؤالات مردم عنوان کرد: پاسخگویی به شبهات و مسائل مردم سبب تعمیق باور دینی و کاهش انحرافات می‌شود.

وی رسالت مهم حوزویان و به ویژه دفتر تبلیغات اسلامی را تلاش برای تامین پشتوانه‌های نرم افزاری در حل مشکلات کشور و بسترسازی برای اقتدار علمی و فکری ایران اسلامی عنوان کرد.

رئیس قوه قضاییه گفت: شناسایی مسائل روز جامعه در زمینه‌های مختلف و ارائه راهکار مبتنی بر مسائل علمی پژوهشی و مبانی اسلام از مسائلی است که دفتر تبلیغات به آن توجه کرده است.

آیت‌الله رئیسی افزود: شناخت مسئله، تشخیص اولویت‌ها و رسیدن به راه حل مشکلات جامعه بسیار مهم است که دفتر تبلیغات اسلامی در 10 سال اخیر گام‌های خوب و هدفمندی در این زمینه برداشته است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نقش علما و روحانیون در رصد مسائل مهم جامعه بسیار ارزشمند است، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های دفتر تبلیغات در شناسایی مسائل به‌ویژه مباحث فکری و اندیشه‌ای، آسیب‌های جامعه و جریان‌های انحرافی خوب و ارزشمند است و این امر سبب کاهش جرم در جامعه و کمک به دستگاه قضایی می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccm0qo.2bq1x8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

امراله مهماندوست
جناب آقای دکتر حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس محترم قوه قضائیه با سلام احتراما اینجانب بدبخت و بیجاره و بی پول هستم پول شکایت از افرادی که ظلم نموده اند را ندارم تو را خدا به فکر مردم فقیرباشید اینجانب چند جلسه به دادگاه رفته ام مجبورم چند جلسه دیگرهم بروم ولی به خاطر بی پولی مجبورشدم به بهانه ای که محکمه پسند بود همه پی گیری های قضایی ام را تعطیل کنم نظرم را به صورت عمومی منتشرکنید تا شاید قوه قضائیه و اداره کل دادگستری استان فارس یا اداره های دادگستری شهرستان های شیراز و خنج به دادم برسند.