شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب : 93436

وضعیت زرد برای قم دور از دسترس نیست

قم نيوز : استاندار قم با اشاره به وضعیت فعلی نارنجی کرونایی قم ابراز امیدواری کرد با رعایت بهتر شیوه نامه های بهداشتی توسط مردم، وضعیت این استان به حالت زرد درآید.
وضعیت زرد برای قم دور از دسترس نیست
وضعیت زرد برای قم دور از دسترس نیست
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست امروز پس از نشست ستاد ملی مبارزه با کرونا در گفت و گو با خبرنگاران با تبریک سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار و همچنین آرزوی موفقیت برای همه پرستاران اظهار کرد: در این مناسبت شایسته است تا یاد و خاطره شهدای راه سلامت کشور هم گرامی داشته شود.

وی افزود: گزارش های مختلف از سراسر کشور نشان می دهد خوشبختانه روند ابتلا، بستری و فوتی های کرونایی در وضعیت نزولی و کاهشی است.

استاندار قم با اشاره به این که هیچ شهری در کشور با وضعیت قرمز کرونایی وجود ندارد گفت: هم اکنون و بر اساس اعلام رنگ بندی ها توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بیشتر شهرها در وضعیت نارنجی و یا زرد هستند.

سرمست وضعیت فعلی قم را نیز در حالت نارنجی کرونایی توصیف کرد و ابراز امیدواری کرد با تداوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط مردم و همچنین إعمال محدودیت ها، این استان در روزهای آتی به وضعیت زرد درآید.

وی سپس به محدودیت های در نظر گرفته شده برای امروز و فردا یعنی شنبه و یک شنبه بیست و نهم و سی ام آذر ماه اشاره کرد و بیان داشت: در این دو روز، فعالیت اصناف به استثنای گروه شغلی یک، از ساعت 18 متوقف می شود.

استاندار قم اضافه کرد: تردد خودروهای شخصی نیز در این دو روز از ساعت 20 شب تا 4 بامداد ممنوع است.
وی با بیان اینکه ضرورت حمایت های معیشتی برای اقشار آسیب دیده از کرونا از دیگر بحث های نشست امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا بوده است یادآور شد: جزئیات این حمایت ها و بسته های حمایتی از طریق دستگاه ها مختلف به اطلاع مردم خواهد رسید.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcepe8o.jh8xxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما