شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۹
کد مطلب : 93452

تجدید بیعت حوزه‌های علمیه با رهبر معظم انقلاب

قم نيوز : مدیر حوزه‌های علمیه در پیامی اعلام کرد: حوزه‌های علمیه پیمان خود را با رهبری عظیم الشأن انقلاب اسلامی تجدید و از برخی ساده لوحی‌ها و گستاخی‌های دشمن پسند اخیر اعلام برائت کرده و حرمت‌شکنان بی‌انصاف را به بازگشت به دامن انقلاب و مردم و ارزش‌های اخلاقی و توبه در پیشگاه خداوند متعال فرا می‌خواند.
تجدید بیعت حوزه‌های علمیه با رهبر معظم انقلاب
تجدید بیعت حوزه‌های علمیه با رهبر معظم انقلاب
به گزارش قم نیوز در بیانیه آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه آمده است: حوزه‌های علمیه بر سر عهد و پیمان خود با اسلام عزیز و انقلاب اسلامی و رهبری معظم انقلاب و مراجع عظام و مردم شریف استوار ایستاده‌اند و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهند ورزید و راه پرافتخار انقلاب اسلامی را خواهند پیمود.

در این پیام آمده است: رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی مدظله‌العالی پرچم برافراشته اسلام و انقلاب اسلامی‌اند که به فضل الهی در کوران حوادث، بحران‌ها و فتنه‌ها امت اسلامی و ملت بیدار ایران و نظام اسلامی را هدایت کرده‌اند و این راهبری و هدایتگری دستاوردهای بزرگی را برای ایران و انقلاب اسلامی به ارمغان آورده است.

در این پیام افزوده شده است: اقتدار نظام اسلامی و استقلال و عزت و سرافرازی میهن اسلامی و درخشش گفتمان مقاومت در منطقه و جهان و درهم شکستن تروریسم منطقه‌ای و بین‌المللی و پیشرفت‌های علمی و دیگر شاخص‌های رشد و تعالی کشور و شکل‌گیری محور مقاومت نمادهایی از تدابیر و هدایت‌های معظم له و ایثار و فداکاری و تاب آوری ملت بزرگ ایران است.

در این پیام تاکید شده است: گستاخی در برابر این نماد دین و ملت و نادیده انگاری این پارسایی و هدایت از هیچکس پذیرفته نیست و به قاطعانه‌ترین شکل محکوم و مطرود است و از نگاه ملت بیدار ایران و امت اسلام و حوزه‌های علمیه، دفاع از کیان امامت امت و ولایت فقیه وظیفه همگانی و شرط موفقیت‌های بیشتر است.

در این پیام خاطرنشان شده است: آنچه بر زشتی این‌گونه هتاکی‌ها می‌افزاید درآمیختن این تهمت‌های ناروا با دفاع از مجرمان و تهدید کنندگان امنیت ملی و فتنه انگیزان و وابستگان به سازمان‌های جاسوسی بیگانگان و جفا درحق ملت بزرگ ایران است.

در این پیام تاکید شده است: حوزه علمیه قم و دیگر حوزه‌های علمیه و طلاب و استادان حوزه‌های علمیه و همه حوزویان و روحانیت و نهادهای حوزوی و علمی پیمان خود را با رهبری عظیم الشأن انقلاب اسلامی و بزرگان دین تجدید و از برخی ساده لوحی‌ها و گستاخی‌های دشمن پسند اخیر اعلام برائت و حرمت‌شکنان بی‌انصاف را به بازگشت به دامن انقلاب و مردم و ارزش‌های اخلاقی و توبه در پیشگاه خداوند متعال فرا می‌خوانند و مسؤلان محترم را به پیروی از رهبری معظم و اهتمام به انجام وظایف خود و اوامر رهبری و گره گشایی از کار مردم شریف و پیگیری مسائل سفارش می‌کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcci0qo.2bq1p8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما