?>?> قم نیوز - پیام یلدایی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام یلدایی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س)

سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان , 30 آذر 1399 ساعت 9:21

آیت الله سعیدی در پیامی به مناسبت روز پرستار تاکید کرد: مردم با توجه بیش از پیش به موارد بهداشتی قدری از بار سنگینی که بر دوش پرستاران است بکاهند.


به گزارش قم نیز آیت‌الله محمد سعیدی،تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) به مناسبت روز پرستار پیامی صادر کردند که به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله «مَن سَعی لِمَریضٍ فی حاجَهٍ فَقَضا‌ها خَرَجَ مِنْ ذُنوبِهِ کَیَومٍ وَلَدَتْهُ اُمُّهُ» (ثواب الأعمال، ص ۳۴۱)

پنجم جمادی الاولی، روز ولادت با سعادت بانوی صبر، حضرت زینب کبری سلام الله علی‌ها است که نامگذاری این سالروز مبارک به عنوان «روز پرستار» شکوه و عزتی از جنس صبر و ایثار و ایستادگی بر کادر درمانی کشور بخشیده است.

تعهد و پایداری همه جانبه‌ پرستاران گرامی در خدمت به بیماران و تسکین آلام آنان، خصوصاً شب زنده داری‌هایشان در این شب‌های بلند زمستانی و این روز‌های شیوع ویروس منحوس کرونا، اجری عظیم و ماندگار به همراه دارد و بی‌تردید دعای خیر التیام یافتگان، بدرقه دست‌های پرتوان این قشر خدمتگزار خواهد بود.

امید است در این شرایط مردم نیز با توجه بیش از پیش به دستورات بهداشتی مبنی بر پیشگیری از ابتلا و قطع زنجیره‌های انتقال بیماری، قدری از بار سنگینی که بر دوش آن عزیزان است بکاهند.

سعادت و سربلندی مدافعان سلامت را در ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و عنایات حضرت فاطمه معصومه سلام الله علی‌ها از درگاه خداوند بزرگ مسئلت دارم.

سید محمد سعیدی
نماینده، ولی فقیه در استان و تولیت آستان مقدس قم

انتهای پیام / 106


کد مطلب: 93462

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/93462/پیام-یلدایی-تولیت-حرم-مطهر-حضرت-معصومه-س

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir