قم نيوز : مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه چهارمین دوره مسابقه عکاسی شهروندی «پاییز برگ‌ریز» تا 5 دیماه خبر داد.
ارسال بیش از هزار و ۱۰۰ اثر به دبیرخانه مسابقه عکاسی پاییز برگریز/ تمدید مهلت مسابقه
ارسال بیش از هزار و ۱۰۰ اثر به دبیرخانه مسابقه عکاسی پاییز برگریز/ تمدید مهلت مسابقه
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان با اشاره به اهمیت توسعه فرهنگ شهروندی در حوزه حفظ و مراقبت از فضای سبز، گفت: فراخوان چهارمین دوره مسابقه شهروندی عکاسی «پاییز برگریز» در آذرماه منتشر شده بود و با توجه به استقبال شهروندان و هنرمندان قمی و همچنین شرایط اقلیمی شهر مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این مسابقه تا ۵ دیماه تمدید شد.

با اشاره به ارسال بیش از هزار و ۱۰۰ اثر به دبیرخانه این مسابقه گفت: با توجه به تغییر رویکرد کاشت درختان خزان‌دار در معابر و بوستان‌ها در چند سال اخیر در این دوره شاهد ارسال تصاویر منحصر به فردی از فضای پاییزی شهر بودیم.

وی افزود: با وجود محدودیت‌ها به واسطه شیوع ویروس کرونا آثار مناسبتری نسبت به دوره‌های قبل به دبیرخانه ارسال شده است و امیدواریم در مهلت جدید در نظر گرفته شده نیز شهروندان نسبت به ارسال اثر و ثبت نام در این مسابقه اقدام کنند.

جوادیان در پایان خاطرنشان کرد: مجموعا بیش از ۱۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی در بخش‌های مختلف این مسابقه به برگزیدگان اهداء خواهد شد.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdch-knw.23nx-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما