قم نيوز : دبیر کنگره ملی شهدای استان قم از برگزاری یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری زاده همزمان با دهه بصیرت در استان خبر داد.
یادواره سردار شهید سلیمانی و شهید فخری زاده در قم برگزار می‌شود
یادواره سردار شهید سلیمانی و شهید فخری زاده در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز احمد حاجی‌زاده امروز در جلسه هماهنگی سالگرد شهادت سردار سلیمانی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با بیان اینکه رسالت مهم مدیران نظام جمهوری اسلامی پرداختن به سیره و آرمان‌های شهدا است، اظهار داشت: فردای قیامت باید پاسخگوی خون شهدای اسلام و انقلاب بوده و اگر کاری زینبی انجام ندهیم تمام دستاوردهای دفاع مقدس و ارزش‌های انقلاب اسلامی مورد هجمه دشمنان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ریاست کنگره ملی شهدای استان بر عهده استاندار قم است ادامه داد: علیرغم شیوع بیماری کرونا کار متوقف نشده و جمع‌آوری آثار و ارزش‌های دفاع مقدس یکی از مهم‌ترین اقداماتی بوده که در استان قم انجام‌شده است.

دبیر کنگره ملی شهدای استان قم به مشارکت و همکاری مراکز و نهادهای مختلف در برگزاری این کنگره اشاره و عنوان کرد: صداوسیمای مرکز قم، بنیاد شهید، بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و شهرداری قم در برگزاری کنگره نقش ویژه‌ای داشته‌اند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ابراز کرد: برنامه‌های ویژه‌ای را در هر روز از دهه بصیرت به نام شهیدان سلیمانی و فخری زاده را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

حاجی‌زاده ‌ویژه‌برنامه‌های دهه بصیرت را موردتوجه قرارداد و یادآور شد: رونمایی از تولیدات آثار صداوسیما، نام‌گذاری معابری به نام شهدای مقاومت، برگزاری یادواره شهید سلیمانی در روز دوازدهم دی‌ماه، برگزاری یادواره شهدای مقاومت در شهر کهک و برگزاری مراسم چهلم شهید فخری زاده با حضور خانواده این شهید بزرگوار ازجمله مهم‌ترین برنامه‌های کنگره ملی شهدای استان قم هستند که در دهه بصیرت انجام خواهند شد.

  وی با انتقاد از عدم همکاری برخی از ادارات و ارگان‌ها در برگزاری کنگره اضافه کرد: از نهادها و ارگان‌های مختلف خواهش می‌کنیم کاری زینبی کرده و در این زمینه همکاری‌های لازم را داشته باشند.

دبیر کنگره ملی شهدای استان قم با تأکید بر برگزاری این برنامه‌ها با رعایت تمامی دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی خاطرنشان کرد: امیدواریم در روز نوزدهم دی‌ماه سالروز قیام مردم قم در محضر مقام معظم رهبری باشیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcirwa3.t1apu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما