قم نيوز : نماینده نظام پرستاری استان قم با اشاره به سخنان مهم و اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، این بیانات را مشخص کننده تکالیف همه دستگاه ها در برابر مطالبه های پرستاران دانست.
راهبردهای رهبری درباره پرستاران تعیین تکلیف برای مسؤولان بود
راهبردهای رهبری درباره پرستاران تعیین تکلیف برای مسؤولان بود
به گزارش قم نیوز علی اکبر قربانی که امروز در نشست علنی و رسمی شورای اسلامی شهر و در مراسم تقدیر از برخی پرستاران به مناسبت روز پرستار سخن می گفت با اشاره به خدمات مدیریت شهری در قم بیان کرد: خدمات شهرداری قم و تحول در چهره شهر با وجود همه مشکلات و معضلات، امری انکارناپذیر است و به وضوح دیده می شود.

وی با بیان این که تکریم از پرستار، تکریم از یک حرفه نیست تصریح کرد: تکریم از پرستار در حقیقت تکریم از مقام والای شهروندی و انسانیت است.

قربانی با اشاره به غافلگیری کادر درمان کشور در برابر ویروس پیچیده کرونا اظهار کرد: همه مشکلات و از جمله مبتلا شدن برخی از کادر درمان و اعضای خانواده آنان به کووید19 هم سبب تعطیل شدن خدمات بهداشتی و درمانی به مردم نشد.

وی تصریح کرد: سخنان دیروز رهبر معظم انقلاب درباره ضرورت توجه به جامعه پرستاری، حجت را بر همگان تمام و تکلیف مسؤولان امر را مشخص کرده است.

قربانی با ابراز نگرانی از یافته شدن نسخه تکامل یافته تری از کووید19 در اروپا گفت: ما همچنان به عهدی که با مردم بسته ایم وفاداریم، ولی در عین حال انتظار داریم برنامه مدوّن حمایت و پشتیبانی از قشر سلامت توسط مسؤولان عملیاتی و اجرایی شود.

همچنین در این برنامه، رئیس شورای اسلامی شهر قم هم با تبریک روز پرستار و ابراز این که حقوق و مزایای این قشر زحمتکش، پاسخگوی نیازهای آنان نیست تأکید کرد: منویّات رهبر معظم انقلاب درباره پرستاران عزیز که روز گذشته بیان فرمودند باید اجرایی و عملیاتی شود.

عبدالله جلالی افزود: خدمات پرستاران دلسوز علاوه بر بهبود سلامت جسمی بیماران، در بهبود سلامت روانی آنان نیز نقش دارد.

وی در ادامه به تلاش های شبانه روزی مادران و همسران جانبازان به عنوان پرستاران آنان اشاره کرد و بیان داشت: ما همواره قدردان زحمات آنان هستیم، چراکه این عزیزان سال هاست رنج پرستاری و نگهداری از ایثارگران انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به دوش می کشند و همچنان در این راه ثابت قدم و استوار هستند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaemno.49ne615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما