سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب : 93519

سومین برد متوالی شیمیدر قم با عبور از سد ذوب‌آهن

قم نيوز : تیم بسکتبال شیمیدر قم در سومین مسابقه خود از مرحله گروهی فصل جاری لیگ برتر باشگا‌های کشور ذوب‌آهن اصفهان را در دیداری حساس شکست داد.
سومین برد متوالی شیمیدر قم با عبور از سد ذوب‌آهن
سومین برد متوالی شیمیدر قم با عبور از سد ذوب‌آهن
به گزارش قم نیوز دیدارهای دور مقدماتی از فصل 1399 لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در گروه دوم مقدماتی با دیدار حساس تیم‌های شیمیدر قم و ذوب‌آهن اصفهان در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی پیگیری شد و نماینده قم با تداوم عملکرد موفق خود به سومین برد متوالی این فصل دست یافت.

شاگردان مصطفی هاشمی در تیم بسکتبال شیمیدر قم که با تیم‌های مهرام تهران، شهرداری بندرعباس، ذوب‌آهن اصفهان، صنعت مس کرمان، کوچین آمل، آینده‌سازان و نیروی زمینی تهران رقابت می‌کنند بعد از غلبه بر نیروی زمینی و آینده‌سازان، تیم ذوب‌آهن را هم با نتیجه 84 بر 78 شکست دادند.

تیم‌های شیمیدر قم و ذوب‌آهن اصفهان در سالن خالی از تماشاگر آزادی در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که هر دو تیم از دو بازی قبل خود دو پیروزی و چهار امتیاز در کارنامه داشتند و در این دیدار زیبا، جذاب، مهیج این تیم شیمیدر قم بود که حریف خود را شکست داد.

دو تیم از آغاز تا پایان مسابقه جدال جذابی به نمایش گذاشتند بسکتبال داشتند ولی این ذوب‌اهن بود که در کواتر نخست بازی با نتیجه 19 بر 14 صاحب برتری شد، در کوارتر دوم اما شیمیدر قم با حساب 26 بر 17 پیروز شد و نیمه نخست را با برتری 40 بر 36 به نفع خود به پایان رساند.

در نیمه دوم این دیدار تیم شیمیدر قم ابتدا با حساب 29 بر 21 کوارتر سوم را برد و کوارتر چهارم نیز با نتیجه 21 بر 15 به نفع ذوبی‌ها تمام شد تا شاگردان مصطفی هاشمی این دیدار را در مجموع با نتیجه 84 بر 78 به نفع خود به پایان رسانده و گام دیگری از فصل 1399 لیگ برتر بسکتبال را مستحکم بردارند.

گفتنی‌ است: نماینده بسکتبال قم در ادامه دیدارهای گروه دوم از مرحله مقدماتی فصل جدید لیگ برتر بسکتبال روز سه‌شنبه دوم دی ماه در سالن بسکتبال آزادی با تیم شهرداری بندرعباس دیدار می‌کند و روزهای 11، 12 و 23 دی‌ماه سه مسابقه دیگر دور رفت مرحله گروهی را انجام می‌دهد.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcgyn9y.ak9wq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما