چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : 93557

۲ سالن ورزشی در قم به کشتی اختصاص یافت

قم نيوز : شهردار قم از ایجاد سالن اختصاصی کشتی در دو سالن ورزشی این شهر برای توسعه کشتی خبرداد.
۲ سالن ورزشی در قم به کشتی اختصاص یافت
۲ سالن ورزشی در قم به کشتی اختصاص یافت
به گزارش قم نیوز سیدمرتضی سقاییان‌نژاد پیش از ظهر امروز در دیدار با رئیس فدراسیون کشتی با ابراز خرسندی  از اینکه فردی مسئولیت ورزش  کشتی را در کشور برعهده گرفته که از فردی معتقد بوده و تخصص لازم را نیز دارا است، اظهار داشت: علیرضا دبیر دارای مدال المپیک بوده و در سراسر آسیا و دنیا نیز افتخارآفرین بوده است و در حال حاضر سکان هدایت کشتی کشور در دست او است که در این زمینه نیز تغییر و تحولات مشهود است.

وی با بیان اینکه کشتی طوری بوده  که با روح و روان جوانان ما کار دارد، افزود: باید ابتدا روحیه معرفتی و قلبی ایجاد شود تا جسم نیز به پرواز درآید و این مهم نیز در ورزش خلاصه  می‌شود.

شهردار قم گفت: با توجه اینکه قم ازنظر ورزش ضعیف بوده و در حال حاضر نیز تحولاتی در این عرصه در حال رقم خوردن است  و این شهر نیز از شهرهای شاخص کشور در ورزش کشتی به شمار می‌رود وظیفه ما این است حمایت لازم را داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه قم در فوتسال، کشتی و کاراته حرف برای گفتن دارد، گفت: استفاده از سالن ورزشی شهید کاظمی را برای کشتی قطعی می‌کنیم  و در منطقه چهار هم پیش‌بینی می‌کنیم به همین منظور استفاده شود.

سقائیان نژاد در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: این کلان‌شهر امروز به کارگاه عمرانی تبدیل‌شده و  هشت سالن ورزشی و دو استخر در دست ساخت داریم.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdciywa3.t1apw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما