قم نيوز : تیم فوتسال «فردوس قم» در دیداری خارج از خانه در سالن مخابرات اصفهان، «گیتی پسند» را با نتیجه ۳ بر۳ متوقف کرد.
سرمربی فردوس قم: تساوی در برابر ملی پوشان «گیتی پسند» یک پیروزی است
سرمربی فردوس قم: تساوی در برابر ملی پوشان «گیتی پسند» یک پیروزی است
به گزارش قم نیوز در آخرین بازی هفته دوم لیگ برتر فوتسال که عصر سه شنبه در سالن مخابرات اصفهان برگزار شد، تیم گیتی پسند به مصاف فردوس قم رفت که این بازی با نتیجه تساوی ۳ - ۳ به پایان رسید.

گیتی پسند با هدایت وحید شمسایی و بازیکنان ملی پوش مدعی کسب عنوان قهرمانی است. این تیم در بازی امروز دو بار از تیم فردوس عقب افتاد و در یک دقیقه پایانی با تاکتیک «پاور پلی» (بازی پنج نفره) موفق شد گل تساوی را توسط علی اصغر حسن زاده که اهل قم است به ثمر برساند.

در این دیدار ۲ بار روح الله ایثاری و وحید ندری گل‌های نماینده قم را به ثمر رساندند و علیرضا وفایی، قدرت بهادری و علی اصغر حسن زاده گل‌های گیتی پسند را به ثمر رساندند.

گیتی پسند که در هفته نخست تیم شهید منصوری را شکست داده بود، با تساوی امروز ۴ امتیازی شد و نماینده قم با دو تساوی برابر کراپ الوند قزوین و گیتی پسند ۲ امتیازی است و یکشنبه ۷ دی در سالن شهید حیدریان میزبان اهورا بهبهان خواهد بود.

حسین صبوری درباره این بازی با بیان اینکه باید در این بازی ۳ امتیاز کامل را به خانه می‌آوردیم، می‌گوید: تساوی برابر تیمی که تمام بازیکنانش ملی پوش بودند برای ما بسیار عالی بود ولی ما باید این بازی را می‌بردیم که تجربه کافی در دقایق پایانی به کمک گیتی پسندی‌ها آمد.

سرمربی تیم «فردوس قم» با اشاره به اینکه در دیدار گذشته برابر کراپ نیز با تساوی ۳-۳ زمین بازی را ترک کردیم، افزود: در هر دو بازی می‌توانستیم برنده و تا اینجا ۶ امتیازی باشیم ولی امیدوار به آینده و جوانان در تیم هستم و قطعاً در بازی‌های آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه تا کرونا باشد از حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها محروم هستیم، ادامه داد: تماشاگران خونگرم قمی اگر در سالن بازی با ما همراه بودند برای ما روحیه بخش بود ولی افسوس که کرونا فعالیت‌ها را مختل کرده است.

روح الله ایثاری زننده دو گل به گیتی پسند هم با بیان اینکه بازی سخت و پرفشاری را برابر نماینده اصفهان داشتیم و اگر در دقیقه پایانی کمی دقت کرده بودیم می‌توانستیم تیم پرستاره گیتی پسند را در خانه ببریم، گفت: در بازی‌های بعدی باید دقت و تجربه را افزایش دهیم تا به راحتی از همین ابتدا امتیازهایی را می‌توانیم کسب کنیم از دست ندهیم.

وی افزود: گل‌هایی که من زدم حاصل تلاش تمام بازیکنان در زمین بازی بود و من فقط آنها را به هدف رساندم.

وحید ندری بازیکن اهل لرستان نماینده قم هم که امروز با توپ ربایی از علیرضا وفایی توانست با تکیه بر تکنیک فردی و حرکت با توپ و شوت بسیار زیبا با پای غیر تخصصی فردوس را ۳ بر ۲ از حریف پیش بیاندازد، می‌گوید: خدا را شکر می‌کنم که در برابر تیمی که همه آنها بازیکنان مطرح و ملی پوش بودند توانستیم بازی زیبایی را به نمایش بگذاریم و حتی با اینکه شانس برنده شدن را داشتیم ولی یک امتیاز ارمغان تیم از اصفهان بود.

وی با اشاره به اینکه یکشنبه در سالن شهید حیدریان باید به مصاف تیم اهورا با انگیزه و قدرتمند برویم، افزود: با بازی‌های بسیار خوبی که در این دو بازی برابر تیم‌های مطرح کراپ و گیتی به نمایش گذاشتیم، فوتسال دوستان قمی توقع پیروزی از ما در برابر حریف را دارند و ما هم با تمام وجود برابر این تیم حاضر می‌شویم و انشاالله اولین ۳ امتیاز را با دعای خیر مردم دشت خواهیم کرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciqwa3.t1apq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما