قم نيوز : رئیس فدراسیون کشتی گفت: قم در کشتی فرنگی ازنظر کیفی در ایران اول است و در المپیک توکیو با قطعیت اعلام می‌کنیم مدال بگیر قطعی این شهر آقای نجاتی است که باید این روزها دیده شود.
نجاتی برای قم مدال المپیک می گیرد/تقدیر از حمایت شهرداری از کشتی
نجاتی برای قم مدال المپیک می گیرد/تقدیر از حمایت شهرداری از کشتی
به گزارش قم نیوز علیرضا دبیر در دیدار با شهردار قم با قدردانی از زحمات صورت گرفته اظهار کرد: درصورتی‌که وضعیت این‌طور پیش رود، کشتی ایران تا پنج سال آینده به‌طور قطع جمع شده و به تک مدالی می‌رسیم و این در حالی است که کشتی ایران حرف برای گفتن داشته و کشتی جهان متعلق به ایران است.

وی با بیان اینکه کشتی این روزها حال و روز خوش ندارد، گفت: جمعیت کشتی در ایران روزی یک تا یک‌میلیون نفر بوده و امروز به ۴۰ هزار نفر کاهش‌یافته است.
رئیس فدراسیون کشتی با بیان اینکه در این وضعیت ناراحت‌کننده یک شهر در کشتی فرنگی قد علم کرده و آن نیز قم است، افزود: این در شرایطی بوده که قم در کشتی فرنگی ازنظر کیفی در ایران اول است و در المپیک توکیو با قطعیت اعلام می‌کنیم مدال بگیر قطعی این شهر آقای نجاتی است که باید این روزها دیده شود.

وی تصریح کرد: مردم از کشتی انتظار دارند و باخت برای آن توجیه ندارد، هفت نفر از کشتی گیران دعوت‌شده به اردوی تیم ملی فرنگی از قم هستند و بر این باوریم این ورزشکاران دو سال دیگر در تیم ملی کشتی هستند.

دبیر با اشاره به راه‌اندازی برنامه ورزشی کشتی از صداوسیما در هفت استان کشور گفت: یکی از این استان‌ها قم است و در این زمینه نیز درخواست همکاری و حمایت داریم.

وی در این دیدار همچنین خواستار اختصاص سالن‌های ورزشی شهرداری به کشتی شد و شهردار نیز در این زمینه قول مساعد داد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcizqa3.t1apu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما