پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۱
کد مطلب : 93604

فردوس قم «غول‌کش» لیگ برتر فوتسال

قم نيوز : قمی‌های علاقمند به فوتسال بعد از نتایج موفق نماینده این شهر در مقابل دو مدعی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به این تیم لقب «غول‌کش» لیگ برتر داده‌اند.
فردوس قم «غول‌کش» لیگ برتر فوتسال
فردوس قم «غول‌کش» لیگ برتر فوتسال
به گزارش قم نیوز نماینده فوتسال قم بعد از تغییر حامی مالی خود در فصل 1399 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران با نام فردوس به مصاف حریفان می‌رود، تیمی که هم کادر فنی و هم بازیکنان آن نسبت به دوره قبل لیگ برتر تغییر کرده‌اند و حالا یک تیم جوان با میانگین سنی 23 سال شده است.

البته چند با تجربه از تیم فصل گذشته نظیر سعید قاسمی، روح‌الله ایثاری و ناصر اطمینان به عنوان بزرگترهای فوتسال قم به این تیم وفادار مانده‌اند اما محدودیت‌های مالی نماینده فوتسال قم موجب شد تا سایر نفرات مطرح همچون هاشم فرج‌زاده، علیرضا وفایی، محمدحسین کوهستانی و سعید قلندری به دیگر تیم‌های لیگ برتری نقل مکان کنند.

با این حال فوتسال قم آنقدر از نظر فوتسالیست با استعداد غنی است که فردوس راه ارم‌کیش دهه 1380 را در پیش گرفت و با اعتماد به جوانان آینده‌دار این رشته اکنون یک تیم کاملا ناشناخته تشکیل داده‌، تیمی که به تصور بسیاری از رقبای لیگ برتری یک حریف ساده به نظر می‌رسید اما حالا همه از این تیم حساب می‌برند.

نکته ویژه دیگر در تیم فردوس قم این است که مربیان جوان و دوست‌داشتنی قمی‌ها یعنی حسین صبوری و سیدوحید غیاثی در این تیم سکان‌دار امور فنی هستند و حالا شاگردان صبوری با توصیف قمی‌های طرفدار این تیم به «غول‌کش» لیگ برتر مطرح شده‌اند، لقبی که دست‌کم گیتی‌پسند اصفهان و کراپ الوند و تیم ثروتمند و مدعی قهرمانی این دوره به خوبی آن را درک می‌کنند.

پیش از شروع هفته نخست رقابت‌ها تصور بسیاری از فوتسالی‌ها این بود که فردوس قم زنگ تفریح رقبای لیگ 99 خواهد بود اما فردوس در هفته نخست برابر کراپ الوند و در هفته دوم در میهمانی گیتی‌پسند پرستاره کاری کرد که این تصور از ذهن‌ها خارج شود و همه فوتسالی‌ها یک بار دیگر به فوتسال قم و جوانان با استعداد آن تعظیم کنند.

روی کاغذ به نظر می‌رسید دو شکست احتمالی فردوس قم در نیم‌فصل نخست بازی‌ها برابر کراپ و گیتی‌پسند باشد اما نماینده قم هر دو رقیب خود را با تساوی مشابه 3 بر 3 متوقف کرد، اگر چه تیم حسین صبوری در هر دو مسابقه حتی می‌توانست برنده بازی باشد اما گرفتن دو امتیاز از دو تیم مدعی این گروه شروع خوبی بود تا نماینده قم در هفته سوم روز هفتم دی به دنبال نخستین برد این فصل به مصاف اهورا بهبهان برود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcba0b9.rhbfgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما