قم نيوز : تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: این آستان مقدس، دستگاهی است که انسان در آن برای عرض خدمت و خادمی نباید از هیچ فرصتی دریغ کند؛ انسان در دنیا و آخرت از یک سو متنعم است به نعمت خدمت و از سویی مورد سوال است که نسبت به این نعمت چه کرده است.
برای خادمی در آستان مقدس نباید از هیچ فرصتی دریغ کرد
برای خادمی در آستان مقدس نباید از هیچ فرصتی دریغ کرد
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار با حجت‌الاسلام والمسملین محمدیان مسئول امور ارتباطات حوزوی دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، ضمن تقدیر و تشکر از اعتماد رهبر معظم انقلاب اسلامی مد ظله العالی عنوان کرد: امیدواریم که خداوند متعال به خادمان این دستگاه شریف که در نهایت منسوب به ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف است و همه چیز به اذن ایشان انجام می‌شود، بیش از پیش عنایت داشته باشد.

وی اضافه کرد: ما در آستان مقدس عنایت خداوند متعال را همیشه شاهد بوده‌ایم و امیدواریم این عنایت‌ها استمرار داشته باشد.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت سلام‌الله علیها گفت: در زمان طاغوت آستان در اختیار افرادی بود که شایستگی خدمت به اهل بیت علیهم‌السلام را نداشتند اما به برکت خون شهدا و تلاش‌های امام راحل این انقلاب شکل گرفت و کشور به سوی اسلامی شدن حرکت کرد و اکنون افرادی با اعتقاد به نظام و اهل بیت علیهم‌السلام در آستان مقدس در حال خدمت‌رسانی هستند.

وی عنوان کرد: این آستان مقدس، دستگاهی است که انسان برای عرض خدمت و خادمی نباید در آن از هیچ فرصتی دریغ کند؛ انسان در دنیا و آخرت از یک سو متنعم است به نعمت خدمت و از سویی مورد سئوال است که نسبت به این نعمت چه کرده است؟

آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه امیدواریم همه مسئولان قدم‌های مؤثرتری را در راستای شکرگزاری نعمت انقلاب بردارند، ادامه داد: برای مسئولان و خدمتگزاران نظام توفیق معرفت، اعتقاد، عمل صالح و پیروی از رهبری معظم را آرزو می‌کنیم و امیدواریم ما نیز بتوانیم در این آستان مقدس به شیوه مطلوب به رسالت خود عمل کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcd990n.yt0sz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما