يکشنبه ۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۱
کد مطلب : 93652

انتقام خون شهیدان سلیمانی و فخری زاده قطعی است

قم نيوز : یکی از مراجع تقلید بر این مساله که انتقال خون شهیدان سلیمانی و فخری زاده قطعی است و گرفته می شود اذعان کرد و گفت: خون مظلوم هیچ گاه از بین نمی‌رود البته گاهی ممکن است که گرفتن انتقام زمانی طولانی را طی کند.
انتقام خون شهیدان سلیمانی و فخری زاده قطعی است
انتقام خون شهیدان سلیمانی و فخری زاده قطعی است
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سیدمحمد علی علوی‌گرگانی عصر امروز در دیدار با نمایندگان روزنامه‌های کیهان و وطن‌امروز با تاکید بر اینکه باید انتقام خون شهید حاج قاسم سلیمانی گرفته شود، بر این مساله که انتقال خون شهیدان سلیمانی و فخری زاده قطعی است و گرفته می شود اذعان کرد و گفت: خون مظلوم هیچ گاه از بین نمی‌رود البته گاهی ممکن است که گرفتن انتقام زمانی طولانی را طی کند.

وی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم با این مضمون که خداوند می ‌فرماید که من پشت مظلوم هستم و به او کمک کرده و حقش را می‌گیرم خاطرنشان کرد: ما باید همواره مقابل دشمنان و مکر و حیله آنان ایستادگی کنیم و به همین خاطر استکبار از این مساله ترس دارد و یکی از ترس های آنان زمان انتقام خون شهید سلیمانی است.

این مرجع تقلید وحشت و اضطراب دشمن از زمان انتقام خون شهید سلیمانی را مورد توجه قرار داد و افزود: حاج قاسم سلیمانی بسیار مظلوم بود و مراسم عزاداری ایشان در سراسر کشور باشکوه برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه حاج قاسم مرجع و عالم نبود ولی در دل‌های ملت ایران جای دارد افزود: خون مظلوم از بین نمی‌رود و در فرصت کافی انتقام از ظالم گرفته می‌شود، انشاءالله به‌زودی انتقام خون سردار حاج قاسم سلیمانی گرفته می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcewp8o.jh8xni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما