قم نيوز : عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به ابلاغ سند تحول قضایی از سوی رئیس دستگاه قضا گفت: اقداماتی که رئیس قوه قضاییه در این مدت آغاز کرده‌اند، اقدامات تحول‌آفرین بوده است.
قدردانی مجلس از اقدامات تحول‌آفرین رئیس قوه قضائیه / امیرآبادی: سند تحول قضایی اعتماد‌آور است
قدردانی مجلس از اقدامات تحول‌آفرین رئیس قوه قضائیه / امیرآبادی: سند تحول قضایی اعتماد‌آور است
به گزارش قم نیوز احمد امیرآبادی‌فراهانی اظهار داشت: به هر میزان که ما به سمت تحول در دستگاه قضایی حرکت کنیم و این سیستم را الکترونیکی کنیم این مسئله به سلامت قوه قضائیه کمک شایان توجهی خواهد کرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تغییرات ایجاد شده پیرو حضور زندانیان در دادگاه‌ها تاکید کرد: حضور زندانیان در دادگاه بسیار کاهش یافته و رسیدگی به پرونده‌ها الکترونیکی شده است که این اقدام، اقدام قابل توجهی در راستای تحول قضایی کشور است.

امیرآبادی فراهانی با بیان اینکه پیرو برخی تحولات این امیدواری وجود دارد که سایر مسائل در قوه قضائیه هم ارتقا یابد اظهار داشت: شفافیت در آرای قضات و بازرسی‌های صورت گرفته از جمله اقدامات خوبی است که قوه قضائیه آغاز کرده است.

امیر آبادی فراهانی با بیان اینکه سند تحول قضایی می‌تواند در برقراری عدالت و اعتماد بخشی به مردم کمک رسان این قوه باشد، تصریح کرد: توجه و قابلیت اجرایی شدن این سند در کوتاه و بلند مدت، امری بسیار مهم و ضروری است.

وی  با بیان اینکه قوه قضائیه ضامن اجرای عدالت است، بیان داشت: همچنین قوه قضائیه ضامن اجرای قانون است.

این نماینده مجلس بیان داشت: در گام دوم انقلاب استفاده از نسل جوان در سیستم قضایی و همچنین رسیدگی به مشکلات مردم در سازمان‌های اجرایی می‌تواند اعتماد بخش و اثر بخشی موثری داشته باشد.

امیرآبادی فراهانی اظهار داشت: ارزیابی بنده از سند تحول قضایی مثبت است و این سند می‌تواند اعتماد بخش و اعتماد آور باشد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaaino.49nem15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما

امراله مهماندوست
آقای رئیسی رئیس محترم قوه قضائیه با سلام احتراما به فکر مردم فقیر باشید اینجانب چند جلسه به دادگاه رفته ام مجبورم چند جلسه دیگر هم بروم ولی به خاطر بی پولی مجبور شدم به بهانه ای که محکمه پسند بود همه پی گیری های قضایی ام را تعطیل کنم