قم نيوز : تیم بسکتبال شیمیدر قم در پنجمین و ششمین رقابت خود از فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال ایران 10 و 11 دی به ترتیب برابر کوچین آمل و مس کرمان صف‌آرایی می‌کند.
مصاف شیمیدر قم با کوچین آمل و مس کرمان/ فرصت خودنمایی جوانان هاشمی
مصاف شیمیدر قم با کوچین آمل و مس کرمان/ فرصت خودنمایی جوانان هاشمی
به گزارش قم نیوز شیمیدر قم یکی از تیم‌های مطرح، پرقدرت و مدعی لیگ برتر بسکتبال ایران در گروه دوم مرحله مقدماتی است که بعد از انجام چهار بازی و پیروزی‌های متوالی برابر تیم‌های نیروی زمینی، آینده‌سازان تهران، ذوب‌آهن اصفهان و شهرداری بندرعباس باید در پنجمین مسابقه خود به مصاف تیم کوچین آمل برود و یک روز بعد برابر مس کرمان قرار بگیرد.
 
شیمیدر و 4 برد متوالی مقابل حریفان گروه دوم
شاگردان مصطفی هاشمی در تیم شیمیدر قم نخستین بازی خود را 19 آبان برابر نیروی زمینی با حساب 109 بر 69 بردند و 20 آبان با نتیجه 107 بر 62 تیم آینده‌سازان تهران را شکست دادند، اول دی‌ماه با حساب 84 بر 78 ذوب‌آهن اصفهان را در بازی بزرگ هفته سوم بردند و دوم دی‌ماه نیز 76 بر 68 تیم شهرداری بندرعباس را مغلوب کردند.

کوچین آمل از چهار بازی قبل خود یک پیروزی و سه باخت در کارنامه دارد، تیمی که تنها پیروزی خود را برابر تیم نیروی زمینی با حساب 82 بر 58 کسب کرده اما در سایر بازی‌ها 78 بر 41 به مهرام، 85 بر 69 به مس کرمان و 74 بر 65 به شهرداری بندرعباس نتیجه را واگذار کرده است و از چهار بازی پنج امتیازی است.

مس کرمان نیز در هفته نخست 81 بر 57 به ذوب‌آهن باخت، در هفته دوم 85 بر 69 کوچین آمل را برد، در هفته سوم 87 بر 55 به مهرام نتیجه را واگذار کرد و در هفته چهارم 82 بر 56 از سد نیروی زمینی گذشت تا با دو برد، دو باخت و 6 امتیاز در حال حاضر تیم رده سوم جدول باشد.
 
فرصت خودنمایی بازیکنان جوان شیمیدر
نماینده بسکتبال استان قم با اندوخته هشت امتیازی از چهار برد متوالی این فصل، پنجمین مسابقه خود را برابر کوچین آمل انجام می‌دهد، مسابقه‌ای که عصر روز چهارشنبه دهم دی‌ماه در تالار بسکتبال آزادی برگزار می‌شود و فرصت خودنمایی بازیکنان جوان تیم شیمیدر نیز خواهد بود، سپس شیمیدر به مصاف مس کرمان می‌رود.

شاگردان مصطفی هاشمی از روز شنبه تمرینات ویژه خود را برای مسابقه 10 دی با کوچین آمل و رقابت 11 دی با مس کرمان به شکل منظم انجام می دهند تا با آمادگی کامل در این دو بازی به میدان بروند، تیمی که امسال ترکیبی از جوانان با استعداد بسکتبال ایران و چهره‌های شاخص این رشته است و سرمربی با تجربه شیمیدر به خوبی از توان آنها بهره می‌برد.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdce7p8o.jh8xfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما