دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب : 93672

تداوم هنرنمایی نخبه‌های فوتسال قم

قم نيوز : استعدادها و نخبه‌های فوتسال قم در سومین بازی فردوس از بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور آنقدر خوش درخشیدند تا لقب تیم برتر هفته را به خود اختصاص دهند.
تداوم هنرنمایی نخبه‌های فوتسال قم
تداوم هنرنمایی نخبه‌های فوتسال قم
به گزارش قم نیوز عنوان برترین تیم سه هفته اخیر رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بدو شک برازنده تیم یک‌دست و آماده فردوس قم است، تیمی که با کادر فنی و بازیکنان جوان اما جویای نام و آینده‌دار فوتسال ایران این روزها در فوتسال ایران چشم‌نوازی می‌کند.

بسیاری از فوتسالی‌ها تساوی هفته‌های اول و دوم فردوس قم مقابل تیم‌های مطرح و پر ستاره کراپ الوند و گیتی‌پسند اصفهان را یک اتفاق و حادثه در بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتسال ایران می‌دانستند اما مدل بازی نماینده قم و نتیجه‌ای که در هفته سوم برابر اهورا بهبهان کسب کرد، به خوش‌بین‌ها ثابت‌ کرد که همچنان به آینده‌ این تیم امیدوار باشند اما به بدبین‌ها نشان داد که «چشم‌ها را باید شست، جور دیگر باید دید».

تیم بی‌ادعا اما هماهنگ و همدل فردوس قم در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران، دومین بازی خانگی این فصل را برابر صدرنشین گروه یعنی اهورا بهبهان برگزار کرد، فردوسی که با دو امتیاز از دو تساوی ارزشمند مقابل کراپ الوند و گیتی‌پسند اصفهان به این مسابقه آمده بود و اهورا بهبهان 6 امتیاز از دو برد متوالی برابر مقاومت البرز و منصوری قرچک در کارنامه داشت.

این بازی هم جوان‌ها مزد اعتماد مربیان خود را دادند و به ترتیب سیدحسین رضوی، علی میکائیلی، محمدمهدی کبیری، روح‌الله ایثاری و امیرحسین زینلی زننده پنج گل فردوس قم در مقابل تک گل هاشم شیرعلی بودند تا نماینده قم در سالن خالی از تماشاگر شهید حیدریان با حساب 5 بر 1 حریف خود را در هم کوبیده و نخستین برد این فصل را به شیرینی عسل کسب کند.

نتیجه پرگلی که تیم فردوس قم در هفته سوم لیگ برتر مقابل اهورا بهبهان کسب کرد، بهترین پیروزی این هفته لقب گرفت و کاربران فضای مجازی نیز در چندین نظرسنجی راجع به انتخاب شاخص‌ترین تیم هفته سوم، به شاگردان حسین صبوری در فردوس قم رای دادند تا این تیم عنوان برترین تیم هفته را به خود اختصاص دهد.

نماینده استان قم برای در هفته چهارم بازی‌های مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در شهر البرز روز جمعه دوازدهم دی‌ماه به مصاف مقاومت خواهد رفت و سپس روز پنجشنبه هجدهم دی در سالن شهید حیدریان میزبان تیم فوتسال شهید منصوری قرچک خواهد بود.

انتهای پیام / 206
https://qomnews.ir/vdcgx39y.ak9wu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما