دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۹
کد مطلب : 93686

تاز‌ه‌ترین وضعیت کووید 19 در استان قم

قم نيوز : اولین هفته از دیماه امسال خبر خوشی از وضعیت کرونا در استان قم با خود همراه داشت که براساس آن برای اولین بار نخستین بیمارستان کامکار از بیماران کرونایی پاکسازی شد.
تاز‌ه‌ترین وضعیت کووید ۱۹ در استان قم|کانون ابتلا ‌تغییر رنگ داد / ‌بیمارستان کامکار از بیماران کرونایی پاکسازی شد + جدول
تاز‌ه‌ترین وضعیت کووید ۱۹ در استان قم|کانون ابتلا ‌تغییر رنگ داد / ‌بیمارستان کامکار از بیماران کرونایی پاکسازی شد + جدول
به‌گزارش قم نیوز براساس آمارهای منتشر شده از وضعیت همه‌گیری کرونا در استان قم، این استان از ابتدای این هفته به محدوده زرد کرونایی وارد شده است که خوشبختانه میزان فوتی نیز در مدت مشابه ماه گذشته که بیش از 7 الی 8 نفر بود امروز به تعداد بین صفر تا 2 نفر رسیده است.

روند بستری‌ها و مبتلایان در استان قم با شیبی ملایم در حال حرکت به سمت کاهش و حتی سفید شدن استان نسبت به جمعیت است که این موضوع را می توان در همکاری مناسب مردم در رعایت نکات بهداشتی و ایجاد محدودیت‌ها جستجو کرد.

یکی از اخبار مسرت بخش پاکسازی نخستین بیمارستان سانترال مقابله با کرونا یعنی بیمارستان کامکار است که بعد از 315 روز از بیماران کرونایی تخلیه و در اختیار دیگر بیماران قرار گرفت.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb00b9.rhbfwpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما