دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۱
کد مطلب : 93687

همایش جبهه جهانی شباب المقاومه در قم برگزار شد

قم نيوز : همایش جبهه جهانی شباب المقاومه با حضور آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور و رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در قم برگزار شد.
همایش جبهه جهانی شباب المقاومه در قم برگزار شد
همایش جبهه جهانی شباب المقاومه در قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز همایش جبهه جهانی شباب المقاومه ظهر امروز در مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد.

آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، سید هاشم صفی‌الدین رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان، ابو مجاهد سخنگوی کمیته‌های مردمی فلسطین، حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس و جوانان شباب المقاومه در این مراسم حضور داشتند.

آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در این مراسم بیان کرد: جبهه مقاومت یک شبکه جهادی و مقاوم در برابر کشورهای استکباری به وجود آورده به‌طوری‌که برای اولین بار در طول 80 سال گذشته اسرائیل در جنگ در برابر جبهه مقاومت و حزب‌الله مجبور به عقب‌نشینی و قبول شکست شده است.

سید هاشم صفی‌الدین رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان نیز در این مراسم بیان کرد: اگر هدف از ترور شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید حاج ابو مهدی المهندس این است که آمریکا و اسرائیل بگویند که راه قدس بسته‌شده است و دیگر راهی برای باز پس گرفتن قدس نیست.

وی خاطرنشان کرد: به آن‌ها می‌گوییم که شما سخت در اشتباه هستید، زیرا برادران و فرزندان این دو فرمانده بزرگوار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید حاج ابو مهدی المهندس ، راه آن‌ها را ادامه خواهند داد و پرچمی که شهید سلیمانی به‌عنوان فرمانده نیروی قدس به دست گرفته بود انشاء الله همان پرچم یک روز در قدس و پرفراز گنبد مسجدالاقصی برافراشته خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccmeqo.2bq148laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما