قم نيوز : مدیر حوزه های علمیه گفت: حضور با عظمت و حماسی مردم در سال‌های ۱۳۸۸ و ۱۳۹۸ که الهام گرفته از قیام خونین مردم قم در سال۱۳۵۶ بود در حقیقت پاسخ قاطع و دندان‌شکنی به همه بیگانگان و دشمنان و سست ‌عهدان است.
آیت الله اعرافی: حماسه ۹ دی پاسخ دندان‌شکنی به ‌سست‌عهدان بود/مسئولان ‌قدر ‌بصیرت بی‌نظیر مردم را بدانند‌
آیت الله اعرافی: حماسه ۹ دی پاسخ دندان‌شکنی به ‌سست‌عهدان بود/مسئولان ‌قدر ‌بصیرت بی‌نظیر مردم را بدانند‌
به گزارش قم نیوز آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه قم به مناسب بزرگداشت دهه بصیرت بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به این شرح است: حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی «ملّت ایران بحمدالله با شجاعت خود، با ایمان خود، با بصیرت خود، با استقامت خود، توانسته است راه‌های دشوار را طی کند و از بسیاری از گردنه‌های سخت عبور کند.» (1396/09/15)

ایّام‌الله روزهای جلوه‌ی ویژه‌ خدای عزیز و حکیم است؛ گاهی بصیرت، اراده و همّت مردم چنین روزهایی را می‌آفریند که یادآوری آنها به فرموده الاهی مایه عبرت آموزی بندگان شاکر و صبور اوست؛ «وَذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ إِنَّ فِی ذلِکَ لَآیَاتٍ لِکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ»(ابراهیم/5).

ایام الله دهه بصیرت یادآور صحنه های شورانگیز حضور آگاهانه و به هنگام مردم خداجوی و بصیر ایران و میثاق آنان با ولایت است که در وقایعی همچون قیام عمومی مردم علیه فتنه‌گران 88، تشییع باشکوه پیکر شهیدان مقاومت، سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمانش و نیز قیام خونین مردم قم تجلی پیدا کرد.

حضور با عظمت و حماسی مردم در سال‌های 1388 و 1398 که الهام گرفته از قیام خونین مردم قم در سال1356 بود در حقیقت پاسخ قاطع و دندان‌شکنی به همه بیگانگان و دشمنان و سست ‌عهدان است. ملت ایران با این حضور زنده و پویا بودن انقلاب را به رخ آنان کشیدند و پایبندی به آرمانهای امام راحل رضوان الله علیه و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و نیز تداوم راه شهیدان و انتقام سخت از جنایتکاران را با حضور گرم خود و با صدای بلند فریاد کردند و این نهیب ملت ایران به مدد الاهی دشمن را عقب راند و عزم راسخشان معادلات غلط دشمنان را مبنی بر القاء سرد شدن مردم از انقلاب بر اثر گرانی ها و تحریم ها به هم ریخت.

مسئولان کشور باید قدر این بصیرت بی‌نظیر مردم را بدانند و با استقامت کامل و روحیّه‌ی انقلابی و عمل جهادی به ملت عزیز خدمت و از آرمان‌های انقلاب دفاع کنند و مبادا از ملت بیدار و بصیر عقب بمانند؛ «وَلَا تَهِنُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ» (آل عمران/132).

حوزه‌های علمیه سراسر کشور در کنار مردم عزیز با پیش رو قرار دادن منویات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب، حضرت امام خامنه ای مدظله العالی در راه سربلندی و عزت اسلام عزیز و میهن اسلامی مان کوشیده و به جهانیان اعلام می داریم که تا پای جان در راه حفظ و حراست از ارزش های دینی واعتقادی و آرمان های والای رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی رضوان الله علیه و هزاران شهید گلگون کفن این دیار ایستاده‌ایم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchwqnw.23nxvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما