سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۴
کد مطلب : 93713
در هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال:

شاگردان هاشمی به مصاف «کوچین آمل» می روند

قم نيوز : تیم بسکتبال «شیمیدر قم» در هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال باشگاههای کشور در گروه دوم چهارشنبه در تالار بسکتبال آزادی به مصاف «کوچین آمل» خواهد رفت.
شاگردان هاشمی به مصاف «کوچین آمل» می روند
شاگردان هاشمی به مصاف «کوچین آمل» می روند
به گزارش قم نیوز تیم بسکتبال «شیمیدر قم» در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال ایران چهارشنبه دهم دی‌ماه از ساعت ۱۴:۳۰ در تالار بسکتبال آزادی به مصاف «کوچین آمل» (جوانان ۲۰۲۰) می‌رود.

شاگردان «مصطفی هاشمی» نخستین بازی خود را برابر «نیروی زمینی» با حساب ۱۰۹ بر ۶۹ بردند و در دومین دیدار تیم «آینده‌سازان تهران» را با نتیجه ۱۰۷ بر ۶۲ شکست دادند، سومین مصاف شیمیدری ها برابر «ذوب‌آهن اصفهان» بود که با نتیجه ۸۴ بر ۷۸ این بازی را نیز به سود خود خاتمه دادند و در چهارمین بازی نماینده قم ۷۶ بر ۶۸ تیم «شهرداری بندرعباس» را شکست داده است.

نماینده قم با اندوخته هشت امتیازی از چهار برد متوالی، پنجمین مسابقه خود را برابر «کوچین آمل» انجام می‌دهد، مسابقه‌ای که فرصت خودنمایی بازیکنان جوان تیم شیمیدر نیز خواهد بود.

«کوچین آمل» نیز از چهار بازی قبل خود یک پیروزی برابر تیم «نیروی زمینی» و سه باخت در برابر «مهرام»، «مس کرمان» و «شهرداری بندر عباس» را در کارنامه دارد و با ۴ بازی ۵ امتیاز را کسب کرده است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc1mqo.2bq1s8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما