قم نيوز : دشمنی فارسی زبانان بیگانه، این بار با هدف تخریب کادر درمان و مدافعان جبهه سلامت درقم، خبرساز شد.
نبرد رسانه‌ای دشمن با مدافعان جبهه سلامت
نبرد رسانه‌ای دشمن با مدافعان جبهه سلامت
این روز‌ها که با اجرای طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی، تب کرونا در قم فروکش کرده و آمار‌ها نشان دهنده کاهش چشم گیر بستری بیماران کرونایی در بیمارستان‌های قم است رسانه سلطنتی انگلیس (بی بی سی فارسی) که با سیاست های رسانه ای اش نقش دایه مهربان تر از مادر را ایفا می کند و در لایه‌های پنهان خبر، اهداف خود را دنبال می‌کند؛

این بار فایل ویدئویی منتشر‌ کرده که ادعا می کند مربوط به بیمارستان شهید بهشتی قم است.
این ویدئو که جان مایه‌ اصلی آن را ویروس شایعه تشکیل داده ، تلاش می کند موجی از بی اعتمادی و بدبینی نسبت به کادر درمان را در جامعه منتشر نماید.

ماجرا چیست؟
در این فایل ویدئویی ادعا شده، بیماران مبتلا به کووید ۱۹ که تحت پوشش بیمه درمانی نیستند، برای بستری شدن در بیمارستان شهید بهشتی قم باید بیست میلیون تومان هزینه بپردازند و اگر توان پرداخت آن را نداشته باشند می‌بایست دو مدرک شناسایی معتبر نزد بیمارستان به ودیعه بگذارند.

در حالی این خبر منتشر شده که در ماه‌های گذشته، جمعیت قابل توجهی از مردم کم و بیش به بیمارستان مراجعه و از نزدیک با نحوه پذیرش و بستری توسط کادر درمان آشنا شده اند.

در حالی که بیماران کرونایی در کشور‌های اروپایی در پیاده‌رو و محوطه فضای سبز بیمارستان‌ها بستری می‌شدند، اما چشم رسانه‌های معاند و دشمنان قسم خورده ملت ایران، نتوانسته آن ها را مشاهده و سوژه خبری خود کند.

آن چه برهمگان عیان است، پذیرش بی قید و شرط بیماران کرونایی در تمامی بیمارستان‌های کشورمان است که همراهی و تلاش شبانه روزی مدافعان سلامت در با بیماران مبتلا به این ویروس منحوس موجی از همدلی را رقم زده است.

اما آن چه برای وزارت بهداشت مهم تر از توان مالی و هزینه‌های درمانی بیماران مبتلا به کویر ۱۹ بوده، درمان وترخیص بیماران در اوج صحت و سلامت است.

ادعای رسانه‌های بیگانه شایعه یا واقعیت؟
همایون، رئیس اورژانس بیمارستان شهید بهشتی قم با تکذیب این ادعا گفت: خبری در یکی از رسانه‌های فارسی زبان بیگانه منتشر شد که مدعی بود بیماران کرونایی در قم که دفترچه بیمه ندارند باید هنگام پذیرش مبلغ ۲۰ میلیون تومان را به صورت ودیعه نزد بیمارستان شهید بهشتی بگذارند و یا ۲ نفر ضامن معرفی کنند، صحت ندارد.

او با اشاره به این که بیماران کرونایی هنگام پذیرش ملزم به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیستند، و برای کادر درمان و دانشگاه علوم پزشکی نجات جان بیمار الویت دارد، افزود: تلاش و هدف اصلی کادر درمانی این بیمارستان و تمام مراکز درمانی استان، به دست آوردن سلامت بیمار است و بر اساس همین اصل هنگام پذیرش بیمار، تمکن مالی هیچ بیماری برای پرداخت هزینه‌های درمان سنجیده نمی‌شود.

رئیس اورژانس بیمارستان شهید بهشتی افزود: عداوت و دشمنی رسانه‌های بیگانه بار‌ها به اثبات رسیده است و با پخش این ویدئو به دنبال ایجاد شکاف و فاصله میان مردم و کادر درمان هستند، بااین وجود مردم بصیر ایران اسلامی، محکم پشت کادر درمان ایستاده اند تا مدافعان خط مقدم سلامت بتوانند سر بلند از این میدان نبرد بیرون بیایند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcf0ed1.w6dmtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما