پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب : 93756

کوچین آمل حریف سرسختی بود

قم نيوز : سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر قم گفت: کوچین از توانش خوب استفاده می‌کرد و اگر تلاش بازیکنان نبود با چالش بزرگی مواجه می‌شدیم.
کوچین آمل حریف سرسختی بود
کوچین آمل حریف سرسختی بود
 به گزارش قم نیوز مصطفی هاشمی بعد از پایان مسابقه تیمش با کوچین آمل از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور که با برتری 70 بر 58 به نفع تیم شیمیدر قم همراه بود، در خصوص این دیدار، اظهار کرد: همه بازی‌هایی که ملاحظه می‌کنید سخت است، خیلی‌ها بحث 40 و 50 امتیاز اختلاف در این مسابقه را پیش کشیدند، ولی من بازی قبل هم گفتم که نه اینجور هم نیست، بازی‌ سختی در پیش است.

وی خاطرنشان کرد: کوچین تیم شایسته‌ای بود، درست است که بی‌تجربه بود ولی واقعا بازی می‌کرد، از توانش استفاده کرد، ما را خیلی اذیت کرد و فکر می‌کنم اگر تلاش بازیکنان نبود ما با چالش بزرگی برخورد می‌کردیم.

تیم بسکتبال شیمیدر قم در پنجمین مسابقه این فصل عصر دهمین روز دی‌ماه 1399 در سالن آزادی تهران با حساب 70 بر 58 تیم کوچین آمل (جوانان 2020) را شکست داد و پنجمین برد متوالی این فصل را کسب کرد تا به صدر جدول رده‌بندی بازگردد.

فصل جاری لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در دو گروه هشت تیمی با حضور 16 تیم به شکل دور‌ه‌ای در سالن بسکتبال آزادی تهران به انجام می‌رسد و بعد از مرحله مقدماتی، تیم‌ها از نیمه اسفند به پلی‌آف می‌روند و بازی‌ها باید تا اردیبهشت سال 1400 به واسطه تمرینات و اردوهای آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال مردان ایران برای شرکت در بازی‌های المپیک توکیو به پایان برسد.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcjmaeh.uqetizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما