پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب : 93762

جدال فردوس قم با مقاومت / شاگردان صبوری در کمین صدر جدول

قم نيوز : تیم فوتسال فردوس قم در چهارمین مسابقه از فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر جمعه برابر تیم مقاومت البرز صف‌آرایی می‌کند.
جدال فردوس قم با مقاومت / شاگردان صبوری در کمین صدر جدول
جدال فردوس قم با مقاومت / شاگردان صبوری در کمین صدر جدول
به گزارش قم نیوز کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران قضاوت‌‌کننده دیدار تیم‌های فوتسال فردوس قم و مقاومت البرز در هفته چهارم از دور رفت بیست و دومین دوره مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور را در حالی معرفی کرد که فردوس در تلاش برای کسب دومین برد متوالی این فصل، تداوم شکست‌ناپذیری و صعود به صدر جدول برابر رقیب البرزی خود به میدان می‌رود.

در حالی که چهارمین هفته از دور رفت مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر جمعه 12 دی ماه با برگزاری 6 بازی در شهرهای مختلف به انجام می‌رسد، تیم فوتسال فردوس قم در دومین میهمانی این فصل برابر تیم فوتسال مقاومت البرز بازی می‌کند.

دیدار فردوس قم و مقاومت البرز در حالی برگزار می‌شود که قضاوت این مسابقه را ابراهیم انور ابراهیم‌پور به عنوان داور اول بر عهده دارد، رضا کیامنش به عنوان داور دوم این بازی را قضاوت می‌کند، همچنین پیام سهرابی به عنوان داور سوم انجام وظیفه خواهد کرد و ابوالفضل اسماعیلی به عنوان داور ذخیره این مسابقه معرفی شده است.

در سه هفته گذشته رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم فوتسال فردوس قم ابتدا 3 بر 3 در قم تیم ثروتمند و پرمهره کراپ الوند را متوقف کرد، در هفته دوم برابر تیم گیتی‌پسند در اصفهان با همین نتیجه به تساوی رسید و در هفته سوم با نتیجه جالب 5 بر 1 در قم اهورا بهبهان را مغلوب کرد.

شاگردان حسین صبوری در تیم فردوس قم در صورت تداوم روند پیروزی‌ها و نتایج قابل قبول هفته‌های اخیر خود، هم به صدر جدول رده‌بندی صعود خواهند کرد‏‏، تیمی که ترکیبی از بازیکنان جوان و جویای نام است و با همین روند یکی از مدعیان این فصل لیگ برتر فوتسال نیز محسوب می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgxu9y.ak9w34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما