شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۷
کد مطلب : 93795

شکست سنگین یاران احمدی برابر «جنرال ویند سقز»

قم نيوز : تیم فوتسال «دلسوختگان اهل بیت قم» در چارچوب دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور برابر «جنرال ویند سقز» ۴ بر صفر شکست خورد.
شکست سنگین یاران احمدی برابر «جنرال ویند سقز»
شکست سنگین یاران احمدی برابر «جنرال ویند سقز»
به گزارش قم نیوز تیم فوتسال «دل سوختگان اهل بیت (ع) قم» در هفته اول دور برگشت گروه دوم لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور بعد از ظهر شنبه به مصاف «جنرال ویند سقز» رفت که در پایان نماینده قم با نتیجه ۴ بر صفر از این تیم شکست خورد و همچنین نماینده قم با دو برد و دو تساوی و دو باخت، ۸ امتیازی است.

تیم فوتسال «دل سوختگان اهل بیت (ع)» قم با سرمربیگری علی اصغر احمدی بازیکن سال‌های نه چندان دور فوتسال قم در این مرحله با تیم‌های جنرال ویند سقز، فلز گرمسار، پدیده فیروزکوه، آیندگان بندرعباس و آروین قالا ماکو هم گروه است و در بازی‌های دور برگشت، از سیزدهم تا هفدهم دی ماه در گرمسار باید با حریفان رقابت کند.

نماینده قم در دیدار بعدی، یکشنبه ۱۴ دی از ساعت ۱۷:۰۰ به مصاف میزبان رقابت‌های دور برگشت یعنی سبحان فلز گرمسار خواهد رفت و دو تیم برتر این گروه به مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور صعود می‌کنند و برای رسیدن به لیگ دسته یک با یکدیگر تلاش خواهند کرد.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccpmqo.2bq1o8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما