شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۵
کد مطلب : 93799

رونمایی از مجموعه شعر‌ «همه هست آرزویم» در قم

قم نيوز : هم‌زمان با ایّام جان‌سوز فاطمیه، از کتاب شعر «همه هست آرزویم» مجموعه‌ تضمین‌های شعری شاعر اهل‌بیت علیهم‌السلام محسن صافی رونمایی شد.
رونمایی از مجموعه شعر‌ «همه هست آرزویم» در قم
رونمایی از مجموعه شعر‌ «همه هست آرزویم» در قم
به گزارش قم نیوز هم‌زمان با ایّام جان‌سوز فاطمیه، از کتاب شعر «همه هست آرزویم» مجموعه‌ تضمین‌های شعری شاعر اهل‌بیت علیهم‌السلام محسن صافی رونمایی شد.

این مجموعه، مشتمل بر ترجمه منظوم قصیده ارزشمند کوثریه، تضمین اشعار شاعرانی همچون حافظ شیرازی، مرحوم آیت‌الله‌العظمی آقای حاج‌آقا علی صافی قدس سره، حضرت آیة الله العظمی حاج‌آقا لطف‌الله صافی گلپایگانی دام ظله الوارف، مقام معظم رهبری مدظله العالی، آیت‌الله‌العظمی شهید شیخ فضل‌الله نوری نوّر الله مضجعه و فصیح الزمان شیرازی رحمه الله علیه و ...است.

«خوشا به سعادت این سراینده‌ی گلپایگانی، که واژگانی چون گل به پای یگانگان زمان، امامان و معصومان - که درود یزدان بر آنان باد-ارزانی کرده است. وی با جام ارادت از سرچشمه سیادت و کوثر امامت، با دلبندی به استقبال قصیده کوثریه سید رضا هندی رفته و کام بلاغت و فصاحت را سیراب و دهان آیین را به گلاب ناب عطر آگین کرده است.»

این اثر ارزشمند به صورت رنگی و با خطاطی نستعلیق، در حدود 80 صفحه توسط انتشارات «دلیل ما» چاپ و منتشر شده و در اختیار شیفتگان خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام و ادب‌دوستان قرار گرفته است.

لازم به ذکر است کتاب «نگاه تو» مجموعه اشعار مهدوی این شاعر معاصر، چند سال قبل توسط همین انتشارات به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgyu9y.ak9wy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما