يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب : 93806

تولید پادکست صوتی «خاتم سلیمانی» با موضوع زندگی سردار دلها

قم نيوز : مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم از تولید پادکست صوتی 10 قسمتی «خاتم سلیمانی» با موضوع زندگی سردار دلها شهید سلیمانی با همکاری گروه فرهنگی یم خبر داد.
تولید پادکست صوتی «خاتم سلیمانی» با موضوع زندگی سردار دلها
تولید پادکست صوتی «خاتم سلیمانی» با موضوع زندگی سردار دلها
به گزارش قم نیوز ابوالقاسم مقیمی با اشاره به اقدامات شهرداری در رابطه با بزرگداشت سردار سلیمانی همزمان با ایام اولین سالگرد شهادت حاج قاسمی سلیمانی و شهدای مقاومت اظهار داشت: علاوه بر فضای حقیقی و اجرای تبلیغات در حوزه‌های مختلف، تولید محتوا در فضای مجازی نیز برای بزرگداشت سردار سلیمانی و شهدای مقاومت در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم به تولید محتوای صوتی در رابطه با زندگی حاج قاسم سلیمانی هم اشاره کرد و افزود: ۱۰ قسمت پادکست صوتی با عنوان «خاتم سلیمانی» با همکاری گروه فرهنگی یم تولید و در فضای مجازی منتشرشده است.

مقیمی با اشاره به تلاش‌های شهرداری برای ایجاد فضای متناسب با ایام در سطح شهر نیز تأکید کرد: تبلیغات محیطی به صورت ویژه به فضای مناسبت‌ها از جمله شهادت سردار سلیمانی، ایام فاطمیه و دهه بصیرت پرداخته است و در ۱۶۰ ایستگاه اتوبوس در سطح شهر قم سازه‌های تبلیغاتی اکران شد.

وی افزود: یک‌سوم این سازه‌ها به تبلیغ ایثار و شهادت، یک‌سوم به تبلیغ در حوزه فرهنگ شهروندی و یک‌سوم دیگر نیز به تبلیغ در مورد امربه‌معروف و نهی از منکر و موضوع حجاب و عفاف اختصاص دارد.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcfvcd1.w6dmxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما