دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۵۴
کد مطلب : 93844

داور بسکتبال قم قاضی بازی رقبای شیمیدر

قم نيوز : داور جوان بسکتبال استان قم با اعلام کمیته داوران فدراسیون بسکتبال امروز مسابقه‌ای حساس و سرنوشت‌ساز از هفته پنجم پیکارهای لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور را قضاوت می‌کند.
داور بسکتبال قم قاضی بازی رقبای شیمیدر
داور بسکتبال قم قاضی بازی رقبای شیمیدر
به گزارش قم نیوز بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون بسکتبال دیدارهای مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور از امروز پیگیری می‌شود و محسن عباسی داور جوان بسکتبال قم قضاوت یکی از بازی‌های مهم گروه دوم مقدماتی را انجام می‌دهد.

در حالی که مرحله مقدماتی رقابت‌های فصل 1400 – 1399 لیگ برتر بسکتبال ایران با حضور 16 تیم در دو گروه هشت تیمی جریان دارد و تمام رقابت‌ها به دلیل شرایط کرونا در سالن آزادی به انجام می‌رسد، یکی از داوران قضاوت کننده دیدار هفته پنجم تیم‌های مهرام تهران و شهرداری بندرعباس محسن عباسی از قم است.

در گروه دوم این رقابت‌ها تیم‌های شیمیدر قم، مهرام تهران، ذوب‌آهن اصفهان، شهرداری بندرعباس، کوچین آمل، نیروی زمینی تهران و آینده‌سازان تهران حضور دارند و در حال حاضر تیم شیمیدر قم صدرنشین است، گروهی که حالا یک داور از قم قضاوت بازی رقبای شیمیدر را در آن انجام می‌دهد.

محسن عباسی داور بسکتبال استان قم که در سال‌های اخیر از سوی کمیته داوران فدارسیون بسکتبال بارها قضاوت رقابت‌های مهم لیگ‌های مختلف بسکتبال ایران را انجام داده، امروز از ساعت 18 در تالار بسکتبال آزادی تهران قاضی مسابقه مهرام تهران و شهرداری بندرعباس است.

در گروه دوم مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در حال حاضر تیم شیمیدر قم با کسب 12 امتیاز از 6 برد متوالی صدرنشین است، تیم مهرام تهران با 8 امتیاز از چهار پیروزی در جایگاه دوم قرار گرفته و تیم‌های کوچین آمل با هشت امتیاز، ذوب‌آهن اصفهان با هفت امتیاز، آینده‌سازان تهران با 6 امتیاز، شهرداری بندرعباس با 6 امتیاز و نیروی زمینی تهران با چهار امتیاز در رده‌های سوم تا هشتم آن هستند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchk6nw.23nxkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما