پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب : 93919

با قدرت به جنگ مهرام می رویم

قم نيوز : بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر قم گفت: با آمادگی کامل برابر مهرام به میدان می‌رویم تا یک بازی خوب ارائه کنیم و ان‌شاءالله با برد زمین را ترک کنیم.
با قدرت به جنگ مهرام می رویم
با قدرت به جنگ مهرام می رویم
به گزارش قم نیوز علی عسگری‌نژاد اظهار کرد: نسبت به اوایل فصل جاری لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور از نظر آمادگی در شرایط بهتری هستم، به ویژه با حمایت بازیکنان با تجربه و بزرگترهای تیم، فکر می‌کنم تمرینات خوبی انجام داده و در شرایط مطلوبی قرار دارم.

وی در ادامه راجع به بازی شیمیدر با مهرام گفت: خوب همه می‌دانیم که مهرام تیم خیلی خوبی هست و بازیکنان با سابقه و ملی‌پوش خوبی دارد، ولی این دلیل بر قوی‌تر بودن آنها نسبت به ما نیست، رقابت در میدان بسکتبال است و باید ببینیم شرایط بازی چطور پیش می‌رود.

بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر قم بیان کرد: ما هم تیم خیلی خوبی هستیم و قطعا توانایی بردن مهرام را داریم، تمرینات این روزها در فاصله حدود یک هفته تا شروع بازی بسیار خوب بوده، تمرکز تیم روی این بازی است و صد در صد با آمادگی کامل به دنبال این هستیم که یک بازی خوب ارائه دهیم و ان‌شاءالله که با برد ما همراه باشد.

تیم‌های بسکتبال شیمیدر قم و مهرام تهران به عنوان قدرت‌های گروه دوم مرحله مقدماتی، از هفته پایانی دور رفت مرحله گروهی فصل جاری لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور عصر سه‌شنبه 23 دی‌ماه در سالن بسکتبال آزادی رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند، دو تیم در حال حاضر 12 امتیازی هستند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcaoono.49ne615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما