جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب : 93928

شیمیدر قم حرف مقتدری در برابر مهرام است

قم نيوز : بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر قم گفت: بازی با مهرام سخت اما قطعا جذاب است و ما هم تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین بازی انجام می‌دهیم.
شیمیدر قم حرف مقتدری در برابر مهرام است
شیمیدر قم حرف مقتدری در برابر مهرام است
به گزارش قم نیوز تیم بسکتبال شیمیدر قم بعد از کسب 6 برد متوالی مقابل حریفان حاضر در گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور باید 23 دی‌ماه در آخرین بازی از دور رفت این مرحله یک دیدار فوق‌العاده حساس برابر تیم مهرام تهران برگزار کند، در حالی که مهرام نیز عملکردی شبیه شیمیدر داشته و 12 امتیازی است.

عماد سلمانی یکی از بازیکنان تاثیرگذار شیمیدر قم است که در خصوص این بازی اظهار کرد: من در دو بازی قبل زیاد آماده نبودم ولی در روزهای اخیر تمرینات فشرده و خوبی را در کنار دیگر نفرات تیم پشت‌سر گذاشته‌ام و بهتر شده‌ام، ان‌شاءالله که در بازی‌ آتی با مهرام مورد پسند هواداران تیم شیمیدر بازی کنم.

وی در ادامه به حریف بعدی شیمیدر یعنی مهرام تهران اشاره و عنوان کرد: بازی‌های اخیر مهرام به ویژه مقابل ذوب‌آهن را دیدم، مهرام تیم خیلی خوب و اسم و رسم‌داری است، این تیم بازیکنان بزرگی دارد و قطعا بازی با مهرام سخت و جذاب خواهد بود که امیدوارم یک نتیجه خوب بگیریم.

بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر قم اضافه کرد: ما هم برای مهرام یک حریف قوی و آماده هستیم و دست‌کمی از آنها نداریم، تمام سعی و تلاش‌مان را می‌کنیم که در زمین مسابقه یک تیم هماهنگ باشیم، ضمن اینکه روی نیمکت هم نفرات خوبی داریم و تمام لحظات بازی با تدابیر آقا مصطفی هاشمی جلو می‌رویم.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون مصاف شیمیدر قم و مهرام تهران از هفته پایانی دور رفت لیگ برتر روز سه‌شنبه 23 دی‌ماه از ساعت 18 در سالن بسکتبال آزادی برگزار می‌شود، در شرایطی که تیم برنده این دیدار صدرنشین دور رفت مرحله گروهی لیگ برتر در گروه دوم مقدماتی خواهد شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaaono.49neu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما