يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب : 93974

جامعه مدرسین کشتار شیعیان پاکستان را محکوم کرد‌

قم نيوز : جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای جنایت وحشیانه داعش در کشتار خونبار شیعیان ایالت بلوچستان پاکستان را محکوم کرد.
جامعه مدرسین کشتار شیعیان پاکستان را محکوم کرد‌
جامعه مدرسین کشتار شیعیان پاکستان را محکوم کرد‌
به گزارش قم نیوز در ‌بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: حادثه دلخراش و خونین کشتار کارگران شیعه معدن زغال‌سنگ در ایالت بلوچستان پاکستان که در نهایت قساوت و سبعیت توسط تروریست‌های داعشی صورت گرفت، فاجعه‌ای دردناک و غم‌انگیز است.

دستان جنایتکار، قلب‌های کینه‌جو و جهل و تعصب تکفیری‌ها، امروز تحت هدایت سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی استکبار است و این جانیان در پناه حمایت‌های آنان خونریزی و جنایت می‌کنند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن اعلام مراتب همدردی و تألم خود نسبت به خانواده‌ی شهدای این حادثه اعلام می‌دارد: دولتمردان پاکستانی موظفند حافظ خون و جان مسلمانان در این کشور باشند و دست گروه‌های تروریستی و تکفیری‌ها را از تعرض بر جان مسلمین باز دارند.

پیگیری‌های قضایی و امنیتی و همچنین قصاص جنایتکاران از مطالبات به‌حق و مسلم خانواده‌های داغدار است و مقامات پاکستانی باید تا تحقق کامل مطالبات و اجرای عدالت پیگیر باشند.

باید هرچه سریع‌تر مراسم تشییع و تدفین شهیدان این فاجعه اندوهبار، در شکوه و آرامش برگزار شود و حرمت پیکر آنان گرامی داشته شود.  علمای اعلام و فضلای پاکستانی برای مدیریت این تجمعات و تحصن‌ها وارد میدان شوند و نگذارند برخی درد‌ها و جراحت‌ها منجر به وقوع حادثه‌ای دور از انتظار و غیرقابل‌کنترل شود. گرچه شیعیان عزیز پاکستان همواره در مسیر صحیح اسلامی گام برداشته‌اند و اهداف دشمنان در ایجاد درگیری‌های قومیتی و مذهبی را خنثی کرده‌اند، اما شرایط امروز از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و دشمنان امت اسلامی در کمین هستند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcba9b9.rhbfzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما