يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۸
کد مطلب : 93983

صمیمیت عامل برتری شیمیدر برابر مهرام

قم نيوز : بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر قم گفت: همدلی و از خودگذشتگی رمز پیروزی تیم است، چیزی که در بازی شیمیدر با ذوب‌آهن شاهد بودیم و در مسابقه با مهرام هم می‌تواند عامل برتری ما باشد.
صمیمیت عامل برتری شیمیدر برابر مهرام
صمیمیت عامل برتری شیمیدر برابر مهرام
به گزارش قم نیوز میرو قازاری یکی از بازیکنان جوان تیم شیمیدر قم است که از فصل گذشته در لیگ برتر باشگاه‌های کشور به عضویت این تیم در آمده و امسال پیراهن شماره 10 نماینده قم را بر تن می‌کند، بازیکنی که بازی با مهرام در هفته پایانی دور رفت را یک دیدار سخت و حساس می‌داند و راجع به این بازی گفت: با تمرینات پرفشار بدنسازی و بسکتبالی احساس می‌کنم بیشتر از قبل آماده شده‌ام.

وی به بازی آتی شیمیدر با مهرام اشاره و ابراز کرد: مهرام تیم خیلی خوبی است، این بازی برای هر دو تیم حساسیت دارد، بازی بسیار حساس است ولی رقابت خیلی خوبی خواهد شد، همه می‌دانند که جنگ برای صدرنشینی است و امیدوارم به آنچه که لیاقت داریم برسیم و سربلند از زمین خارج شویم.

قازاری ادامه داد: ما می‌توانیم مانند مسابقه با ذوب‌آهن، برابر مهرام هم یک بازی خوب ارائه کنیم و با یک برد شیرین بازی را تمام کنیم، به نظر من شرایط تیم برای این بازی خیلی خوب است، روز به روز بچه‌ها با رفاقت و همدلی کنار یکدیگر پیشرفت می‌کنند، در واقع خوبی تیم ما این است که همه برای پیشرفت هم در تلاش هستند و برای یک هدف مشخص می‌جنگیم.

وی تصریح کرد: رمز پیروزی همدلی و از خودگذشتگی برای موفقیت تیم است، چیزی که در بازی شیمیدر با ذوب‌آهن شاهد بودیم و در مسابقه با مهرام هم می‌تواند عامل برتری ما باشد، حتی بازیکنانی که روی نیمکت بودند گویا داخل زمین حضور داشتند چون در تب و تاب بودند و روی هر صحنه‌ای بسیار پرانرژی نفرات داخل میدان را تشویق و حمایت می‌کردند.

بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر قم اضافه کرد: این روحیه که بازیکنان شیمیدر دارند، نشان دهنده این است که ما فراتر از یک تیم، یک خانواده هستیم و اینکه چه کسی داخل زمین بازی باشد و چه کسی روی نیمکت در تیم ما فرقی ندارد، همه با جان و دل حامی یکدیگریم و تلاش برای موفقیت تیم را وظیفه خود می‌دانیم، در تیم ما حس صمیمت و خوب بودن موج می‌زند و این به ما کمک زیادی خواهد کرد که در فصل جاری لیگ برتر نتایج موفقی کسب کنیم.

بازی شیمیدر قم با مهرام تهران روز سه‌شنبه 23 دی برگزار می‌شود.

انتهای پیام /  137
https://qomnews.ir/vdcbf9b9.rhbfwpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما