دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : 94001

تصویب تفریغ بودجه 98 دو سازمان شهرداری از سوی شورای شهر

قم نيوز : گزارش تفریغ بودجه سال 1398 سازمان پارک ها و فضای سبز و همچنین سازمان کُشتارگاه شهرداری قم به تصویب رسید.
تصویب تفریغ بودجه 98 دو سازمان شهرداری از سوی شورای شهر
تصویب تفریغ بودجه 98 دو سازمان شهرداری از سوی شورای شهر
به گزارش قم نیوز رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و امور سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قم در نشست امروز این شورا با اشاره به تحقق عملکرد 91 درصدی بودجه سال 1398 سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم بیان کرد: این تحقق با توجه به متمم بودجه این سازمان بوده است.

مجید اخوان افزود: رقم مصوّب بودجه این سازمان در سال گذشته، حدود 7 میلیارد و 350 میلیون تومان بود که با متمم 800 میلیون تومانی رو به رو شد.

وی اضافه کرد: آمار نشان می دهد وصولی قطعی این سازمان در سال 1398، حدود 7 میلیارد و 400 میلیون و هزینه قطعی آن نیز حدود 7 میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است و کسری اندکی در آن دیده می شود.

اخوان درباره گزارش تفریغ بودجه سال 1398 سازمان کُشتارگاه قم نیز خاطر نشان کرد: این گزارش همانند گزارش سازمان پارک ها و فضای سبز منتظر اعلام نظر سازمان حسابرسی بود که این گزارش در روزهای اخیر منتشر شد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و امور سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قم همچنین رقم مصوب بودجه سازمان کشتارگاه قم را در سال گذشته حدود 6 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: وصولی قطعی و هزینه قطعی این سازمان در سال 1398، به ترتیب حدود 4 میلیارد و 950 میلیون تومان و همچنین 5 میلیارد و 200 میلیون تومان بوده است.

وی اضافه کرد: بررسی ها کمیسیون برنامه و بودجه و امور سرمایه گذاری و همچنین کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر نشان می دهد که این دو گزارش مورد تأیید است و بر همین اساس تقاضای رأی و تصویب از شورای اسلامی شهر داریم.

در پایان، اعضای شورای اسلامی شهر قم با گزارش تفریغ بودجه سال 1398 این دو سازمان تابعه شهرداری قم موافقت کردند.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcdfz0n.yt0oz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما