کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نگرانی آیت‌الله نوری‌همدانی از وضعیت فضای مجازی ‌

خبرگزاری تسنیم , 22 دی 1399 ساعت 18:26

یکی از مراجع عظام گفت: نبودن نظارت بر فضای مجازی موفقیت دشمن را در این عرصه به همراه داشته است.


به گزارش قم نیوز آیت‌الله نوری همدانی در دیدار حجت‌الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حملات دشمن در شبکه‌های ماهواره‌ای، سایت‌ها و فضای مجازی را شدید دانست و اظهار داشت: انواع شبهه و دروغ و تهمت را بیان و منتشر می‌کنند و چون نظارتی هم نیست به راحتی می‌توانند موفق شوند.

این مرجع معظم تقلید افزود: بنابراین، سازمان تبلیغات و دستگا‌های فرهنگی باید هرچه سریع‌تر با استفاده از نخبگان و افراد متخصص شبهات را رصد و با استدلال پاسخ دهند.

آیت‌الله نوری‌همدانی موضوع تبلیغ را در شرائط موجود مهمترین وظیفه دانست‌ و تصریح کرد: امروز تبلیغات در عرصه‌ها و جنبه‌های مختلف و متفاوت با رقابت سنگین در دنیا انجام می‌شود و باید توجه داشت که این تبلیغات اثر گذار است.

 وی خواستار فراهم کردن بستر برای هجرت طلاب به شهر‌ها و روستا‌ها و استقرار در آنجا شد و ادامه داد: وقتی بعضی از طلاب تا حدی که بتوانند احتیاجات مردم را برطرف کنند و از حیث علمی و تهذیب و اخلاق به مراحلی دست پیدا کردن و بنای اجتهاد هم ندارند، باید برایشان موقعیت فراهم کرد تا به شهر‌ها و روستا‌ها بروند و احتیاجاتی که مربوط به روحانیت است برطرف نمایند و سیره بزرگان ما را ادامه دهند و در کنار مردم و با مردم باشند.

‌آیت‌الله نوری‌همدانی نظارت بر هیئت‌ها را از وظائف دیگر این سازمان دانست‌ و گفت: بایدهیئت‌ها با شکل منسجم و بیان حقایق تاریخ و بهره مندی از مقاتل معتبر فعالیت کنند.

این مرجع معظم تقلید عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی را مثبت ارزیابی کرده و خواستار حل مشکلات تبلیغی و فرهنگی شد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 94010

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/94010/نگرانی-آیت-الله-نوری-همدانی-وضعیت-فضای-مجازی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir