سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب : 94033

شیمیدری‌ها شارژ شدند

قم نيوز : 50 درصد از مبلغ قرارداد فصل جاری بازیکنان تیم بسکتبال شیمیدر در آستانه دیدار با مهرام از هفته پایانی دور رفت مسابقات فصل جاری لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور پرداخت شد.
شیمیدری‌ها شارژ مالی شدند /بسکتبالیست های قم در مسیر قهرمانی
شیمیدری‌ها شارژ مالی شدند /بسکتبالیست های قم در مسیر قهرمانی
به گزارش قم نیوز تمام بازیکنان و عوامل اجرایی تیم بسکتبال شیمیدر قبل از دیدار با مهرام از هفته پایانی دور رفت مسابقات فصل 1400 – 1399 لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور مبلغ 50 درصد از قرارداد خود در فصل جاری را دریافت کردند.

این در حالی است که امروز و از ساعت 18 در حضور رئیس فدراسیون بسکتبال، مدیر کل ورزش و جوانان قم، رئیس هیات بسکتبال قم و مدیرعامل باشگاه شیمیدر، شاگردان مصطفی هاشمی در شیمیدر قم آخرین بازی از دور رفت مرحله گروهی فصل 1400 – 1399 لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور را برابر مهرام انجام می دهند.

مسابقه‌ای حساس که بین تیم‌های مدعی و قدرتمند گروه دوم در سالن آزادی به انجام می‌رسد، در حالی که هر دو تیم از 6 بازی قبل خود در این گروه 8 تیمی، 6 پیروزی در کارنامه دارند، بدون باخت هستند و با 12 امتیاز برای کسب هفتمین برد این فصل و تداوم شکست‌ناپذیری خود رقابت می‌کنند و بازیکنان شیمیدر از روحیه بالا، آمادگی مطلوب و همدلی خود برای این مسابقه می‌گویند.

صمدی:‌ از نظر ذهنی و جسمی خیلی آماده‌ایم

احسان صمدی بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر قم گفت: خدا را شکر از نظر جسمانی خوب هستم و در کنار دیگر بازیکنان برای یک بازی پرفشار و سخت آماده می‌شویم، همه بازیکنان با انگیزه این بازی تمرین می‌کنند چون حساس‌ترین بازی گروه است و با توجه به اینکه شیمیدر و مهرام در این گروه بدون باخت هستند، هر تیمی که این بازی را ببرد صدرنشین دور رفت خواهد شد.

وی اضافه کرد: تعدادی از بازیکنان ملی‌پوش سابق و فعلی در تیم مهرام هستند و حریف هم مثل شیمیدر یک تیم آماده‌ است، ما از نظر ذهنی و جسمی خیلی آماده‌ایم و تمرینات خوبی داشته‌ایم، قطعا کادر فنی آنالیز دقیقی از بازی حریف داشته‌ و بازی‌های حریف را به دقت بررسی کرده‌اند، باید ببینیم در طول بازی چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

طاهری: شیمیدر با تدابیر کادر فنی روز به روز بهتر می‌شود

مرتضی طاهری پیش از این بازی گفت: خوشبختانه اوضاع خودم و تیم خوب است، تمرینات منظمی هم داریم و تیم با توجه به تدابیر کادر فنی روز به روز بهتر از قبل می‌شود، بازی مهرام در مقابل ذوب‌آهن اصفهان را به دقت دیدم، به نظر من هر دو تیم بازی‌ خوبی ارائه کردند و تیم ذوب‌آهن فرصت‌های خوبی در این بازی داشت اما تیم مهرام بهتر از موقعیت‌ها استفاده کرد و برنده شد.

وی عنوان کرد: برای ما فرقی ندارد که چه حریفی پیش‌رو داریم، ما در هر بازی برای بردن به میدان می‌رویم، صد در صد بازی خیلی نزدیکی خواهد بود و اصلا نمی‌شود نتیجه نهایی آن را پیش‌بینی کرد، باید ببینیم در لحظات حساس بازی چه اتفاقی می‌افتد، آنها یک‌سری ویژ‌‌گی‌‌ها دارند و ما هم شرایطی داریم که قطعا این تقابل را خیلی جذاب می‌کند، به نظر من هر علاقمند به بسکتبال منتظر چنین مسابقه‌ای است که تماشایی خواهد بود.

درغوکاسیان: همه بازیکنان برای این مسابقه انگیزه دارند

رافی درغوکاسیان در خصوص این بازی گفت: بازی با مهرام همانند مسابقه‌ای که با ذوب‌آهن داشتیم خیلی سخت است، مهرام از تیم‌های خوب و مدعی لیگ برتر است، ولی به نظر من باید این بازی را ببریم تا روند خوبمان را ادامه دهیم، مطمئنا بازی خیلی جذابی می‌شود، سخت است ولی به امید خدا پیروز از میدان خارج می‌شویم، به خصوص اینکه همه ما برای بازی با مهرام در شرایط خیلی خوبی هستیم، همه بازیکنان برای این مسابقه انگیزه دارند.

وی تصریح کرد: با توجه به نتایجی که هر دو تیم گرفته‌اند، با توجه به اینکه صدرنشینی دو رفت بین ما و مهرام است، به همین دلیل بازی حساسیت بالایی دارد، طبیعی است که اگر پیروز شویم، یک برد از حریف جلوتریم و می‌توانیم در دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر راحت‌تر و بهتر کار کنیم.

اسماعیلی: شیمیدر یک تیم همدل و هماهنگ است

مهدی اسماعیلی یکی از باتجربه‌های تیم بسکتبال شیمیدر قم است که سابقه بازی در مهرام را دارد و راجع به این بازی گفت: خوبی تیم بسکتبال شیمیدر این است که متکی به بازیکن نیست بلکه یک تیم همدل و هماهنگ است و تک تک نفرات آن برای رسیدن به یک هدف مشخص تلاش می‌کنند.

وی بیان کرد: روند تیم ما نشان می‌دهد که هر چقدر که از بازی‌ها می‌گذرد بهتر و بهتر می‌شویم، شاید ابتدای فصل به دلیل اینکه شیمیدر دیرتر از سایر رقبا وارد نقل و انتقالات و جذب بازیکن شد، کسی از شیمیدر انتظار چنین نتایج خوبی را نداشت اما با درایت کادر فنی و تلاش و همدلی بازیکنان توانستیم به نتایج خوبی برسیم.

اسماعیلی با بیان اینکه شخصا نسبت به آغاز فصل از هر نظر بهتر شده و همراه با سایر اعضای تیم روند صعودی داشته‌ایم، ادامه داد: شیمیدر در لیگ برتر امسال بر اساس هدف‌گذاری باشگاه و برنامه‌های مد نظر کادر فنی پیش می‌رود، بنابراین شرایط تیم بسیار خوب است و کم کم به آنچه می‌خواهیم نزدیک‌ می‌شویم.

وی خاطرنشان کرد: برای ما فرق نمی‌کند با چه تیمی بازی داریم، ما با آرامش و آمادگی مطلوب به مصاف حریف می‌رویم و کاملا به بازی خوشبین هستیم، خوبی تیم شیمیدر این است که متکی به بازیکن نیست بلکه یک تیم همدل و هماهنگ است و تک تک نفرات آن برای رسیدن به یک هدف مشخص تلاش می‌کنند.

آذری: فقط به پیروزی فکر می‌کنیم

یک از جوانان آینده‌دار تیم بسکتبال شیمیدر قم امیرحسین آذری است که درباره این بازی گفت: برابر مهرام در آخرین بازی دور رفت لیگ برتر بسکتبال به چیزی جز پیروزی و تداوم نتایج خوب تیم فکر نمی‌کنیم، خدا را شکر برای این بازی در وضعیت خوبی هستیم، در واقع همه آماده‌ایم که یک بازی خوب و منسجم برابر حریف خود در هفته پایانی دور رفت لیگ برتر ارائه کنیم، می‌دانیم که بازی سختی در پیش است اما هر بازی شرایط خودش را دارد و ما هم مهیای این بازی شده‌ایم.

وی با بیان اینکه از نظر روحی و جسادامه داد: البته این بازی هم مانند سایر مسابقات لیگ برتر است و نباید زیاد آن را حساس کنیم، آنها تیم خوبی هستند و جدول رده‌بندی بازی‌ها نشان می‌دهد که هر دو تیم شرایط برابری داریم، ان‌شاءالله برای انجام یک بازی خوب وارد میدان می‌شویم و فقط به پیروزی فکر می‌کنیم.

آذری در ادامه به هواداران تیم شیمیدر اشاره و عنوان کرد: سال گذشته شور و هیجان طرفداران شیمیدر را در قم به خوبی می‌دیدم، امیدوارم کرونا زودتر از بین برود و خیلی زود در کنار هواداران‌مان باشیم، جای تماشاگران و طرفداران تیم واقعا خالی است چون اگر کنار آنها بودیم قطعا انرژی ما چندین برابر می‌شد و قدرت بیشتری می‌گرفتیم.

آتشی: امیدوارم انتظارات هواداران شیمیدر را برآورده کنیم

کاپیتان تیم بسکتبال شیمیدر قم نیز در آستانه دیدار با مهرام گفت: کادر فنی ما بازی‌های حرف را آنالیز کرده و امیدوارم بتوانیم با تمرکز کامل و ارائه یک بازی خوب، فرامین مربیان تیم را به خوبی در زمین مسابقه اجرا کنیم و یک نتیجه خوب بگیریم، بازی با مهرام مانند سایر رقابت‌های لیگ برتر است اما اهمیت خاص خودش را دارد، مهرام تیمی با سابقه است و سال‌هاست که در بسکتبال ایران پرقدرت کار می‌کند و البته یک مجموعه حرفه‌ای دارد و از بازیکنان و کادر فنی خوبی بهره می‌برد.

وی که از با سابقه‌های شیمیدر به شمار می‌رود، ابراز کرد: شیمیدر هم یک تیم قوی و آماده است و در بسکتبال ایران یک باشگاه حرفه‌ای محسوب می شود، کادر فنی بسیار خوب و حرفه‌ای داریم و از بازیکنان خیلی خوبی برخوردار هستیم، بنابراین حریف ما هم می‌داند که بازی سختی در پیش دارد.

آتشی با اشاره به هواداران تیم بسکتبال شیمیدر قم عنوان کرد: آنها امسال کنار تیم نیستند قدردان حمایت آنها هستیم، از اینکه پیگیر اخبار و شرایط تیم هستند و از این طریق به ما انرژی می‌دهند تشکر می‌کنم و امیدوارم با نتایج خوبی که همچنان در ادامه مسابقات لیگ برتر بسکتبال کسب می‌کنیم انتظارات هواداران شیمیدر را برآورده کنیم، قول می‌دهم با تمام توان‌مان در زمین مسابقه حاضر شده و باعث خوشحالی هواداران شیمیدر شویم و حمایت‌های آنها را جبران کنیم.

رقابت شیمیدر با مهرام برای گرفتن صدر جدول است

یکی دیگر از بازیکنان جوان تیم بسکتبال شیمیدر قم علی دریایی است که درباره این بازی گفت: بازی با مهرام قطعا یک رقابت سخت خواهد بود، ما باید تمام توانمان را به کار بگیریم، کم اشتباه کنیم و تمرکز خوبی داشته باشیم، در این صورت می‌توانیم حریف را شکست دهیم.

وی با بیان اینکه محکم جلو می‌رویم و امیدوارم همه چیز آنطور که انتظار داریم پیش برود، عنوان کرد: کامل بازی مهرام در مقابل ذوب‌آهن را دیدم، به نظرم هر دو تیم خوب بازی کردند و ذوب‌آهن می‌توانست این دیدار را به نفع خود تمام کند اما اشتباهاتی داشت که مهرام از آنها بهره برد و به پیروزی رسید.

بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر قم با بیان اینکه همه اعضای تیم در سلامت کامل و آمادگی مطلوب هستند، در ادامه خاطرنشان کرد: به عقیده من اگر بازیکنان ما ۷۰ تا ۸۰ درصد توان خود را بگذارند ما پیروز این بازی هستیم، این بازی رقابت برای گرفتن صدر جدول است، هم ما و هم مهرام به دنبال این موقعیت هستیم، چون تیمی که بتواند این جایگاه را کسب کند در پلی‌آف قرعه‌ بهتری خواهد داشت.

کاظمی: بازی سختی پیش‌رو داریم

و اما چهره سرشناس و مطرح تیم بسکتبال شیمیدر قم ارسلان کاظمی است که در آستانه این بازی گفت: مهرام تیم خوب و با تجربه‌ای است و بازی با این تیم در هفته پایانی دور رفت لیگ برتر خیلی سخت است، بعد از دو بازی قبل، یک هفته است که ویژه این مسابقه تمرین می‌کنیم و تمرکز ما روی بازی با مهرام است، ان‌شاءالله با آمادگی به میدان برویم و یک نتیجه خوب بگیریم.

بازیکن تیم ملی بسکتبال کشورمان که از مهره‌های کلیدی تیمش در این فصل بوده، در پایان خاطرنشان کرد: مربیان ما حتما بازی‌های این تیم را آنالیز کرده‌اند، به ویژه اینکه آقا مصطفی هاشمی چند سال مربی اکثر بازیکنان آنها بوده و به طور دقیق خصوصیات آنها را می‌شناسد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcipua3.t1a5p2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما