سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۰
کد مطلب : 94034

بسکتبالیست‌های ایثار قم در اردوی پارالمپیک توکیو

قم نيوز : بسکتبالیست‌های معلول تیم ایثار قم از سوی کادر فنی تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان برای حضور در اردوی تیم اعزامی به پارالمپیک توکیو دعوت شدند.
بسکتبالیست‌های ایثار قم در اردوی پارالمپیک توکیو
بسکتبالیست‌های ایثار قم در اردوی پارالمپیک توکیو
به گزارش قم نیوز با تعویق یک ساله بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو به دلیل شیوع ویروس کرونا، حالا اردوی جدید تیم ملی بسکتبال با ویلچر برای حضور موفق در این رویداد بزرگ ورزش جهان برنامه‌ریزی شده و نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی از امروز تمرینات خود را آغاز می‌کنند.

این در حالی است که هدایت تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان به چهره شناخته شده مربیگری بسکتبال و بسکتبال با ویلچر ایران یعنی سیدعباس آقاکوچکی سپرده شده و نخستین مرحله اردوی آمادگی ملی‌پوشان از امروز در تهران با حضور دو بازیکن ملی‌پوش ایثار قم یعنی محمد محمدنژاد و رضا عیوضی آغاز خواهد شد.

برای حضور در نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر به منظور حضور موفق تیم ملی در بازی‌های پارالمپیک توکیو، بازیکنانی از استان‌های اصفهان، خوزستان، مازندران، گلستان، خراسان‌رضوی، قم، فارس، ایلام، زنجان، یزد، مرکزی و تهران به اردو دعوت شده‌اند و قم دو نماینده دارد.

این اردو با تدابیر لازم برای اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ سلامت معلولان بسکتبالیست در حالی برگزار می‌شود که ورزشکاران و کادر فنی تیم ملی باید نتیجه تست PCR خود را که دست‌کم ۷۲ ساعت قبل از ورود به اردو انجام داده‌اند به مربیان تیم ملی ارائه کنند.

در این اردو ایمان بگ‌زاده‌فرد، دانیال ذاکری و محمدرضا طوقانی از اصفهان، فالح عیاشی از خوزستان، حکیم منصوری و وحید سعادت از مازندران، جلیل قرنجیک از گلستان، حمید صداقت، حسن عبدی و مظاهر پایداری از خراسان‌رضوی، محمد محمدنژاد و رضا عیوضی از قم، میلاد خردمند از فارس، امیررضا احمدی از ایلام، بهمن سیفی، احمد یوسفی، مرتضی ابراهیمی، محسن بیگدلی و محمدرضا رزاقی از زنجان، علی‌اکبر ابراهیمی از یزد، علی طاووسیان از مرکزی و محمدعلی نعمتی از تهران حضور دارند.

این  ۲۲ بسکتبالیست زیر نظر سیدعباس آقاکوچکی سرمربی، کمال عشق و مسعود فلاح مربیان تیم ملی به تمرین می‌پردازند، در حالی که احمد شکری به عنوان سرپرست در این اردو حضور دارد و تیم ملی باید تابستان سال 1400 در بازی‌های پارالمپیک توکیو به مصاف حریفان خود برود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjxyeh.uqextzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما