سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۸
کد مطلب : 94036

برگزاری نشست مدیران بحران شهرداری‌های معین قم

قم نيوز : مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم گفت: نخستین نشست مدیران بحران شهرداری‌های معین قم از طریق ویدئو کنفرانس در سال جاری برگزار شد.
برگزاری نشست مدیران بحران شهرداری‌های معین قم
برگزاری نشست مدیران بحران شهرداری‌های معین قم
به گزارش قم نیوز علی اکبر رحیمی با اشاره به برگزار شدن نخستین نشست مدیران بحران شهرداری‌های معین قم در سال جاری، گفت: در این نشست که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار گردید مدیران بحران شهرهای اصفهان، سمنان، کاشان، ساوه، اراک، همدان و منطقه ۲۰ شهرداری تهران حضور داشتند.

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم افزود: در این نشست بر ضرورت بروزرسانی اطلاعات تبادیل شده میان شهرهای معین و همچنین انتقال تجربیات اجرایی و عملیاتی شهرها در حوزه مدیریت بحران تاکید شد.

رحیمی در این راستا بیان داشت: با توجه به ابلاغ دستورالعمل استان‌های معین توسط سازمان مدیریت بحران کشور در سال ۹۵، بلافاصله شهرداری قم اقدام به برقراری ارتباط با شهرداری‌های شهرهای معین قم کرد.

وی ادامه داد: در سالیان گذشته نیز جلسات متعدد هماهنگی در این راستا برگزار و اطلاعات لازم برای مدیریت بحران در اختیار شهرهای معین قرار داده شده است.

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم افزود: در این نشست ضمن تبادل تجربیات بر لزوم در اختیار قرار دادن اطلاعات بروز تاکید گردید. همچنین مقرر شد با توجه به آماده سازی بستر ارتباط تصویری زنده توسط شهرداری قم این جلسات بصورت مستمر و ماهانه ادامه یابد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb0gb9.rhbafpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما