کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار قم مطرح کرد:

ضرورت بهره گیری از شیوه‌های نوین برای توسعه و نشر معارف قرآنی

خبرگزاری مهر , 24 دی 1399 ساعت 15:36

استاندار قم با اشاره به نقش دانشگاه علوم قرآنی در توسعه‌ معارف قرآنی گفت: بهره گیری از شیوه‌ها و رویکردهای آموزشی نوین در زمینه توسعه و نشر معارف قرآنی ضرورت دارد.


به گزارش قم نیوز بهرام سرمست پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از دانشگاه علوم قرآنی استان قم در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه دفتر ارتباط استانداری با دانشگاه‌ها راه اندازی شده است، گفت: این اقدام با ایجاد ۹ کارگروه تخصصی و باهدف استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها برای پژوهش در حوزه‌های مدیریتی صورت گرفته است.

استاندار قم فعالیت دانشگاه علوم قرآنی با مرکزیت قم را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه دنیای مدرن با بحران معنویت روبرو است، افزود: امروز بیش از گذشته به معنویات و اتصال به منبع وحی نیاز داریم.

وی با تاکید بر اهمیت بهره‌گیری از شیوه‌های جدید برای معرفی معارف قرآنی در دنیای امروز، ادامه داد: چنین رویکردی در دانشگاه علوم قرآنی به وضوح قابل مشاهده است.

سرمست گسترش معارف قرآنی در عرصه‌های بین‌المللی را نیز ضروری دانست و گفت: فضای حاکم بر این دانشگاه و همایش‌هایی که برگزار می‌شود نوید بخش یک آینده خوب برای توسعه‌ی این دانشگاه در سطح جهانی است.

وی افزود: توسعه‌ی فرهنگ وقف در حوزه‌ی نشر علوم دینی و قرآنی و بهره‌گیری از موقوفات در راستای دستیابی به اهداف این دانشگاه از اهمیت ویژه برخوردار است.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 94040

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/94040/ضرورت-بهره-گیری-شیوه-های-نوین-توسعه-نشر-معارف-قرآنی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir