کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

صعود 3 پله‌ای فردوس قم

خبرگزاری فارس , 25 دی 1399 ساعت 18:45

تیم فوتسال فردوس قم به دومین پیروزی خانگی خود در مرحله گروهی فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور دست یافت.


به گزارش قم نیوز تیم فردوس که دو هفته متوالی مقابل حریفان خود در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تن به شکست می‌داد، بار دیگر روی نوار پیروزی قرار گرفت تا با کسب سه امتیاز از دومین برد خانگی خود صعودی سه ‌پله‌ای در جدول رده‌بندی بازی‌ها داشته باشد.

نماینده فوتسال استان قم در چهارمین بازی خانگی خود از مرحله مقدماتی فصل 1400 – 1399 لیگ برتر فوتسال ایران میزبان تیم شهروند ساری بود و در پایان با حساب 3 بر 1 حریف خود را شکست داد تا بعد از برتری 5 بر 1 هفته سوم مقابل اهورا بهبهان به دومین برد خانگی خود در این فصل دست یابد.

شاگردان حسین صبوری در تیم فردوس قم که پیش از مصاف با شهروند ساری با پنج امتیاز در جدول هفت تیمی گروه نخست در جایگاه ششم قرار داشتند برابر تیم رده هفتم این گروه یعنی شهروند نمایش بسیار خوبی داشتند و با تجربیاتی که از دو باخت قبلی مقابل مقاومت البرز و منصوری قرچک به دست آورده بودند، از این بازی با دست پر خارج شدند.

نماینده فوتسال قم با برتری مقابل شهروند ساری از رده ششم جدول گروه به رده سوم صعود کردند و بازی‌های این تیم در دور رفت به پایان رسید، شاگردان حسین صبوری یک هفته استراحت دارند و بلافاصله باید آماده بازی حساس خارج از خانه در هفته نخست دور برگشت مقابل کراپ الوند شوند.

امسال مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در دو گروه هفت تیمی برگزار می‌شود و تیم فوتسال فردوس قم در گروه نخست مرحله مقدماتی باید 12 مسابقه رفت و برگشت برابر تیم‌های کراپ الوند، گیتی‌پسند اصفهان، اهورا بهبهان، مقاومت البرز، شهید منصوری قرچک و شهروند ساری برگزار کند، در شرایطی که از هر گروه سه تیم مجوز صعود به مرحله نهایی را کسب خواهد کرد.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 94076

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/94076/صعود-3-پله-ای-فردوس-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir