پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۷
کد مطلب : 94077

پروژه های اقتصاد مقاومتی در قم در اولویت اجراست

قم نيوز : استاندار قم برخی پروژه های اقتصاد مقاومتی استان را عقب تر از برنامه زمان بندی شده دانست و بر رفع موانع آن تأکید کرد.
پروژه های اقتصاد مقاومتی در قم در اولویت اجراست
پروژه های اقتصاد مقاومتی در قم در اولویت اجراست
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست امروز و در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان با اشاره به برنامه محوری فعالیت های ستاد اقتصاد مقاومتی بیان کرد: این برنامه ها بر اساس مطالعات و نظرات کارشناسی دستگاه های تخصصی و با همکاری و نظارت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان طرح ریزی شده و پیگیری می شود.

وی افزود: البته در این زمینه، اولویت هایی از ابتدای سال مشخص شده که نیاز به جدیت بیشتر در اجرا و تحقق دارد.

استاندار قم سپس به گزارش کارگروه اقتصادی ستاد از پیشرفت پروژه ها اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه برخی از پروژه ها از زمان بندی پیش بینی شده خود جلوتر بوده و تا پایان آذر ماه به اتمام رسیده اند که باید از مدیران و دست اندرکاران این پروژه ها تقدیر و تشکر و از تجربیات به دست آمده در این زمینه استفاده کرد.

سرمست اضافه کرد: البته برخی پروژه ها نیز عقب تر از برنامه زمان بندی شده هستند که باید تعیین تکلیف آن ها با رفع موانع موجود به سرعت انجام شود و تا پایان سال به بهره برداری برسند.

وی با تأکید بر این که برخی پروژه های اقتصاد مقاومتی زمان بر هستند و برنامه ریزی بلندمدت دارند اظهار کرد: این پروژه ها هم باید با حداکثر نظارت دستگاه های نظارتی پیگیری شده و هرگونه مانع در پیشرفت آن ها گزارش شود.

استاندار قم درباره گزارش کارگروه عمرانی و زیربنایی ستاد اقتصاد مقاومتی استان نیز گفت: در این زمینه نیز پروژه های مهمی در حال اجراست و سازمان های مجری موظفند در طول 6 ماه آینده و بر اساس اولویت و زمان بندی کارها را به پیش ببرند.

وی با اشاره به اهمیت مسائل زیرساختی در پروژه های اقتصاد مقاومتی اذعان کرد: تأمین برق و گاز شهرک های صنعتی قم در سطح ملی دنبال و با عقد تفاهم نامه هایی نهایی شد.

سرمست تصریح کرد: در حوزه تأمین آب برای این مناطق، مشکلاتی وجود دارد که برای رفع آن ها، جلساتی هم با وزیر نیرو داشته ایم تا بتوانیم با تخصیص سهمیه صنعت، در رشد و شکوفایی این مناطق و تأمین زیرساخت های لازم برای آن ها موفق باشیم.

استاندار قم ادامه داد: البته در موضوع آب هم تفاهم اولیه ای صورت گرفته است که نیاز به پیگیری دارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcguz9y.ak9tu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما