پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۴
کد مطلب : 94081

برنامه «شهیده ولایت» از رادیو معارف پخش می‌شود

قم نيوز : مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از پخش برنامه «شهیده ولایت» به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) از این رسانه خبر داد.
برنامه «شهیده ولایت» از رادیو معارف پخش می‌شود
برنامه «شهیده ولایت» از رادیو معارف پخش می‌شود
به گزارش قم نیوز سیداحمد محمودی امروز با اشاره به تولید برنامه بانوی نور به مناسبت ایام فاطمیه اظهار کرد: این برنامه از 6 تا 30 دی ماه هر روز ساعت 12:35 پخش می‌شود که بررسی القاب، مقام علمی، عصمت، محدثه بودن، خطبه‌ها و وصایای حضرت زهرا(س) از جمله موضوعات این برنامه است.

وی خاطرنشان کرد: تاریخ، شخصیت و سیره حضرت زهرا(س)، مناقب و کرامات حضرت فاطمه(س)، حضرت زهرا(س) در کنار پیامبر(ص) و حضرت فاطمه(س) از نگاه قرآن از دیگر محورهای موضوعی این برنامه است.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف با اشاره به عوامل برنامه بانوی نور گفت: سید ابوالقاسم غضنفری به عنوان تهیه‌کننده، قرنلی به عنوان مجری، حجج اسلام فاضلی هیدجی، جباری و ابوالقاسم مقیمی به عنوان کارشناسان این برنامه هستند.

وی از تولید برنامه شهیده ولایت به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) خبر داد و افزود: این برنامه 27 دی ماه از ساعت 21:30 تا 22:55 از رادیو معارف پخش می‌شود.

محمودی با بیان اینکه برنامه شهیده ولایت از چهار بخش تشکیل شده است، گفت: شهادت حضرت و بازپس گرفتن امانت رسول خدا(ص)، سیره همسرداری حضرت زهرا(س)، سختی‌های حضرت زهرا(س) و گزارشگری حضرت زهرا(س) از جمله بخش‌های این برنامه است.

وی عنوان کرد: سیدمحمدعلی حسینیان به عنوان تهیه‌کننده، رضا حبیبی به عنوان مجری و حجت‌الاسلام سید عباس حسینی باقرآبادی به عنوان کارشناس این برنامه هستند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb8gb9.rhbawpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما