پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۴
کد مطلب : 94085
مدیرکل تبلیغات اسلامی قم تاکید کرد:

ضرورت هم‌افزایی سازمان تبلیغات، حوزه علمیه و جبهه فرهنگی انقلاب

قم نيوز : مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم بر لزوم انسجام بخشی و یکپارچه سازی ظرفیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه و جبهه فرهنگی انقلاب برای اجرای عملیات‌های مشترک تاکید کرد.
ضرورت هم‌افزایی سازمان تبلیغات، حوزه علمیه و جبهه فرهنگی انقلاب
ضرورت هم‌افزایی سازمان تبلیغات، حوزه علمیه و جبهه فرهنگی انقلاب
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی شعبان‌زاده ظهر پنجشنبه در جلسه مشترک مدیران اداره کل تبلیغات اسلامی، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، معاونت تبلیغ حوزه علمیه و مبلغان فعال در عملیات به یاد حاج قاسم، توجه به نیاز را منشأ ارتباط با مردم دانست و بر لزوم تعریف الگوی مشترک همکاری نهادهای حوزوی و انقلابی تأکید کرد.

وی با تأکید بر ضرورت حفظ ظرفیت‌های موجود در سازمان تبلیغات اسلامی و استفاده درست از آنها در عملیات‌های مشترک، افزود: ما در یک جبهه هستیم و باید یک الگوی مشترک داشته باشیم. سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد تسهیل‌گر و هماهنگ کننده، حوزه علمیه در زمینه تأمین نیروی انسانی و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در عرصه اجرای عملیات می‌توانند هم‌افزایی خوبی در عملیات‌های مشترک داشته باشند.

حجت‌الاسلام شعبان‌زاده از تداوم اجرای عملیات به یاد حاج قاسم با همکاری نهادهای حوزوی و انقلابی خبر داد و بر لزوم انسجام بخشی و یکپارچه سازی ظرفیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برای عملیات‌های مشترک تأکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد رهبر، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی قم در این جلسه از رتبه نخست استان قم در اجرای عملیات به یاد حاج قاسم خبر داد و خواستار تداوم هم‌افزایی ظرفیت‌های مجموعه‌های حوزوی، انقلابی و مردمی برای عملیات‌های مشترک شد.
پایان پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcftxd1.w6djcagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما